تیام

استقلال نه تنها به دنبال حفظ جواهر خود در تابستان است بلکه امیدوار به بازگشت بمب افکن سنگالی هم است.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در دوران شفر هزینه زیادی برای جذب بازیکنان جدید کرده است اما هنوز نتوانسته که انتظارات را برآورده کند.

تیم  آبی پوش پایتخت با وجود آنکه در بعضی از دیدارها نوسان دارد اما در کل با شفر توانسته نتایج رضایت بخشی به دست آورد و هواداران این تیم به نظر می رسد که دوست دارند که این مربی آلمانی به کار خود ادامه دهد.

شفر به احتمال خیلی زیاد فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود و طبیعی است که انتظارات از تیم او بسیار بالا برود.

استقلال بازهم در تابستان تغییراتی در خط حمله خود خواهد داشت. مامه تیام بازیکنی است که هواداران استقلال از او خاطرات بسیار خوبی دارند و بسیار دوست دارند که این بازیکن بار دیگر پیراهن تیم محبوب آنها را بر تن کند.

تیام بعد از درخشش در استقلال بود که راهی لیگ امارات شد اما در عجمان نتوانسته انتظارات را برآورده و نگاه ها را معطوف خود کند.

با توجه به رابطه خوبی که شفر با تیام دارد و محبوبیت بالایی که این بازیکن در بین هواداران استقلال دارد احتمال بازگشت او به تیم ابی پوش پایتخت بسیار زیاد است. روزنامه استقلال جوان در شماره امروز خود مدعی شد که تیام به خاطر علاقه ای که به استقلال دارد بازی های این  تیم را دنبال می کند.

استقلالی ها لقب بمب افکن را برای مهاجم مورد علاقه خود انتخاب کرده اند و امید زیادی دارند که او در تابستان به تیم برگردد. استقلال با وجود آنکه منشا و ایسما را در خط حمله خود جذب کرده اما این دو بازیکن اصلا آمار گلزنی خوبی از خود نشان نداده اند و  اگر درخشش پاتوسی نبود الان وضعیت برای تیم آبی پوش بحرانی بود.

با بازگشت تیام و حضور او در کنار پاتوسی این استقلال مهار ناشدنی خواهد شد و می تواند گفت در این حالت هم در آسیا و هم در لیگ برتر ایران از اصلی ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و باید دید که وضعیت این تیم در تابستان چگونه خواهد بود اما آنچه که روشن است این است که برای جذب تیام و نگه داشتن پاتوسی ابتدا باید شفر حفظ شود.

و اما خبر دیگر درباره فصل نقل و انتقالاتی استقلال اینکه اللهیار صیادمنش مهاجم جوان این تیم هم مشتریان خوبی پیدا کرده است  اما هم شفر و هم هیئت مدیره آبی پوشان اصرار دارند که این مهاجم جوان حفظ شود و بعید به نظر می رسد که حداقل در تابستان شاهد جدایی این بازیکن باشیم.

استقلال دو بازی بسیار حساس پیش رو دارد. این تیم باید ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود و بعد از آن هم در لیگ برتر مهمان پدیده خواهد بود که به پیروزی در هر دو دیدار نیاز دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی