• ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
  • کد خبر: 8720
علی علیپور

مهاجم پرسپولیس که در این فصل نیز نمایش موفقی در ترکیب سرخپوشان داشت، در جدال با الاهلی فاصله زیادی از روزهای ایده آل خود داشت.

به گزارش ایران پژواک، علی علیپور یکی از روزهای پرانتقاد را در ترکیب پرسپولیس پشت سر گذاشت و خصوصا در نیمه اول نتوانست نمایش جالب توجهی در ترکیب تیمش داشته باشد.

مهاجم گلزن پرسپولیس قدرموقعیت خوبی را که در اواسط نیمه دوم نصیبش شد را ندانست تا بهترین فرصت برای به تساوی کشیدن بازی از  دست رفته باشد.

در روز چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان تیم فوتبال پرسپولیس صدر نشین فعلی لیگ برتر با نتیجه  دو بر یک  بازی را  به الاهلی عربستان واگذار کرد تا شرایط این تیم برای صعود به اما و اگر کشیده شود.

این درحالی است که این تیم دو هفته  پیش  به راحتی موفق شده بود  الاهلی را شکست دهد اما گویا فشار ناشی از حضور در لیگ برتر اثرش را در ساق پاهای بازیکنان این تیم گذاشت تا سرخ پوشان پایتخت در یک دیدار آسیایی  مغلوب  نماینده عربستان شوند.

اما نقطه عطف این دیدار را می توان  فرار زیبای مهدی شیری در اواسط نیمه دوم دانست .وی توانست با یک استارت سریع زود تر از مدافع الاهلی  خود را به توپ برساند و با یک سر توپ به موقع این مدافع را از جریان بازی خارج و در ادامه با یک پاس رو به عقب علی علیپور را صاحب موقعیت گلزنی کند. در شرایطی که همه چیز برای به ثمر رسیدن گل تساوی مهیا شده بود مدافع عنوان آقای گلی لیگ برتر و بهترین گلزن سرخ پوشان در این فصل قدر این فرصت طلایی را ندانست و با یک ضربه عجیب و آرام بهترین موقعیت  را برای به تساوی کشاندن دیدار از دست داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی