• ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
  • کد خبر: 8759
شفر و مجیدی

استقلال در شبی که الهلالی‌ها آیاندا پاتوسی را مهار کرده بودند، شکست خوردند تا صعودشان به مرحله بعد لیگ قهرمانان به اما و اگر کشیده شود.

به گزارش ایران پژواک، گل‌هایی که در بازی‌های اخیر استقلال به ثمر رسیده است یا مستقیما توسط آیاندا پاتوسی وارد دروازه حریف شده، یا این بازیکن تاثیر مستقیمی بر روی آن داشته است. آنالیز دقیق استقلال توسط الهلال در بازی شب گذشته باعث شد که این بازیکن کارایی همیشگی را نداشته باشد.

پاتوسی در بازی رفت استقلال و الهلال با دو ارسال دقیق در دقایق ابتدایی، پایه‌گذار دو گل بود و الهلال تا پایان مسابقه هم نتوانست به بازی برگردد. مامیچ اما در بازی شب گذشته آن چنان درخصوص پاتوسی و توانایی‌هایش به بازیکنان تذکر داده بود که آن ها در تمام طول نود دقیقه، فقط یک کرنر به استقلال دادند. و از بین ۱۴ خطایی که روی بازیکنان استقلال مرتکب شدند فقط ۲ خطا در زمین خودی بود و باقی خطاها در زمین حریف. همین موضوع هم باعث شد پاتوسی فرصتی برای ارسال‌های فوق العاده‌اش پیدا نکند و استقلال، راه گلزنی بازی رفت را از دست بدهد.

حالا شفر نگران است. نگران از این که با از بین رفتن نقطه اتکایی به نام پاتوسی استقلال توانایی رسیدن به گل از روش‌های دیگر را نداشته باشد، موضوعی که شب گذشته گریبانگیر استقلال شد. آنها به راحتی در تله آفساید مدافعان حریف گیر افتادند و نتوانستند دروازه الهلال ده نفره را باز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی