• ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
  • کد خبر: 8774
شفر

سرمربی استقلال اعتراف می کند که تیمش در نیمه اول بازی با الهلال نمایش خوبی نداشت.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در بازی برابر الهلال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و شانس این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به حداقل رسید. وینفرد شفر در اولین تمرین با حضور خبرنگاران بعد از این بازی پاسخ سوالات اصحاب رسانه را داد:

نیمه اول خوب نبودیم

بازی با الهلال یک بازی بسیار سخت بود و ما در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم اما با صحبت هایی که در نیمه دوم انجام دادیم شرایط کمی بهتر شد. بعد از ده نفره شدن الهلال باید بیشتر فشار می‌آوردیم و در کل کمی عصبی بودیم. این را می دانم که این یک بازی عادی بین دو تیم ایرانی و عربستانی نبود.

کسی شانسی برای ما قائل نبود

قبل از شروع لیگ قهرمانان در این گروه خیلی خیلی سخت کسی شانسی برای ما قائل بود. کسی شانسی در لیگ هم برای ما قائل نبود اما الان ۴ بازی داریم که اگر این چهار بازی را پیروز شویم شاید حتی بتوانیم قهرمان هم شویم. در لیگ قهرمانان هم دو فینال خیلی خیلی مهم در برابر الدحیل و العین داریم. من به تیمم ایمان دارم، همچنین به قدرت تیم و به عشق خودم به این تیم اعتقاد دارم و مطمئن هستم این هواداران که همیشه پشت ما بوده اند در بازی های باقیمانده هم ما را حمایت خواهند کرد.

بازی با پدیده؟

بازی با پدیده یک بازی بسیار سخت است چرا که این تیم تیمی نیست که فقط از توپ‌های بلند استفاده کند. پدیده فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند که این برای فوتبال ایران نکته مثبتی است اما آن‌ها در بازی رفت برابر ما شانسی برای گلزنی نداشتند. اما در آن بازی مارکوس نیومایر دو شانس بسیار خوب برای گلزنی داشت که آنها را از دست داد. ما دیروز صبح از ابوظبی به سمت تهران حرکت کردیم و فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم. دکتر نوروزی و کادر پزشکی استقلال به خوبی از اهمیت ریکاوری بازیکنان آگاه هستند. باید ببینم کدام بازیکنان می توانند برابر پدیده بازی کند و هنوز تصمیمی نگرفتم اما شما همه چیز را می‌دانید و من امیدوار هستم الهیار صیادمنش بتواند در بازی بعدی برای ما بازی کند.

اللهیار ستاره تیم ماست

اللهیار صیادمنش بازیکن بسیار خوبی است و شما می بینید در این سن کم چقدر خوب بازی می کند. من می خواهم اللهیار در استقلال بماند چراکه شاید او امروز قیمتی حدود یک میلیون دلار در بازار داشته باشد اما اگر دو سه سال در این باشگاه بماند قطعاً قیمتش بیشتر می‌شود. بازیکنی مثل عمر عبدالرحمان را من به تیم اصلی العین آوردم و شاید در دو سه سال آینده قیمت اللهیار در بازار نقل و انتقالات به ۱۰ میلیون دلار برسد. اللهیار بازیکن بسیار با فکری است و شخصیت بسیار خوبی دارد و با توجه به سنی که دارد می‌تواند در سال‌های آینده یکی از گران ترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال ایران بشود.

شایعات در مورد فروش صیادمنش

من به شایعات توجه نمی کنم و این مسائل همیشه هست اما شما می‌دانید که به مدیران استقلال نامه دادم و خواستم که این بازیکن برای فصل بعد حفظ شود. صیادمنش اگر در استقلال بماند در سال‌های بعدی حدود ۱۰ میلیون دلار قیمت پیدا می کند، هواداران دوست دارند اللهیار در استقلال بماند و او باید به خاطر آن ها فصل بعد هم در این تیم باشد. من این موضوع را به اعضای هیئت مدیره هم گفتم که صیادمنش باید در استقلال باشد.

بازگشت به لیگ برتر از شکست برابر الهلال

امیدوارم این اتفاق بیفتد، نمی‌توانم بگویم که ما حتماً پدیده را میبریم اما برای رسیدن به این هدف باید خیلی منظم بازی کنیم و در طول بازی قوی باشیم و برنامه داشته باشیم. بازیکنان ما باید به شرایط ایده آل برگردند و تلاش کنند برای گلزنی برابر پدیده، تیمی که یکی از بهترین تیم‌های ایران است. آماده سازی ما برای بازی با پدیده از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده است. باید ۱۱ بازیکن اصلی را پیدا کنم ببینم چه کسانی خسته هستند و چه کسانی برای حضور در ترکیب اصلی آماده تر هستند. اینکه آیا ما می توانیم به لیگ برگردیم یا نه را بهتر است بعد از بازی از من سوال کنید اما من بسیار امیدوارم. اگر تمام حواسم به بازی با پدیده باشد و به چپ و راست و پشت سرمان نگاه کنیم می توانیم این بازی را ببریم. ذهنیت ما برای رسیدن به پیروزی بسیار قوی است و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی میخواهند پدیده را شکست دهند.

غیبت طاهری در سفر به امارات؟

ما همیشه در کادر خود صحبت می‌کنیم که چه کسی در یک سفر تیم را همراهی کند و چه کسی نه. به من گفته شد که این مربی باید در تهران بماند تا بازیکنانی که از سفر به امارات جاماندند را تمرین بدهد. من الان وقتی برای فکر کردن به این مشکلات ندارم و تمرکزم روی بازی با پدیده است چرا که استقلال عشق من است. بعد از پایان فصل مصاحبه انجام می‌دهم و در مورد مشکلاتی که در این فصل داشتیم صحبت می کنم. همه هواداران ما در سراسر ایران باید بدانند چرا ما دوم می شویم، چرا قهرمان می شویم و یا چرا سوم می شویم. من وقتی به تمرین می آیم بسیار خوشحال می شوم چرا که میبینم بازیکنان و کادر فنی تیم دارند تلاش میکنند. شک نکنید من با کمک اعضای کادر فنی این تیم در آینده یک استقلال بسیار بسیار قوی می سازم.

عدم آنالیز الهلال در بازی برگشت

شاید کسانی که روی مبل در خانه هایشان نشسته بودند که چنین حرف هایی را مطرح کردند اما ما همه چیز را می دانستیم و تیم فوتبال الهلال را به خوبی می شناختیم. ما برای بازی با الهلال دو جلسه وقت تمرین کردن در ابوظبی داشتیم و در این دو جلسه نمی توانستیم سیستم تیم مان را تغییر بدهیم. من به این شایعات فقط لبخند بزنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی