• ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
  • کد خبر: 8776
سپاهان

شاگردان امیر قلعه‌نویی بر خلاف سایر سفرهای خود برای برگزاری دیدارهای خارج از خانه عمل کرد.

به گزارش ایران پژواک، تیم فوتبال سپاهان که در فصل هجدهم لیگ برتر با پروازهای اختصاصی به شهرهای مختلف برای برگزاری دیدارهای خود سفر می کند، آخرین تمرین خود را در اصفهان برگزار می کند و یک روز قبل از بازی به شهر مورد نظر پرواز می کند.

پیش از دیدار برابر پرسپولیس اما رویه این تیم تغییر کرد و آن ها امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه پیکان شهر تمرین کردند؛ این در حالی است که پرواز امروز تیم فوتبال سپاهان ساعت ۱۵ به تهران رسید و امیر قلعه نویی هم نتوانست به کنفرانس خبری برسد.

یکی از دلایل برگزاری تمرین پیش از دیدار پرسپولیس این بود که معمولاً تیم فوتبال سپاهان زمانی که به شهرهای دیگر می رسید، مدت زمان اقامت آنها بیشتر از ۲۴ ساعت طول نمی کشید ولی اگر آنها می خواستند مقابل پرسپولیس هم همین کار را ادامه دهند، بازیکنان تیم ساعات زیادی را بدون تمرین سپری می کردند. نکته دیگر اینکه بازی دو تیم بر خلاف روزهای نیم فصل اول، دیرتر و از ساعت ٢٠:١۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

تمرین طلایی پوشان با گرم کردن آغاز شد و سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به پاسکاری پرداختند.

در ادامه و در شرایطی که پیام نیازمند و کیخسروی دو گلر طلایی پوشان به همراه تاوارز جداگانه تمرین می‌کردند، بازیکنان سپاهان به دو گروه تقسیم شدند و فضایی به اندازه یک سوم نیمه زمین فوتبال، به رد و بدل کردن پاس در فضایی فشرده پرداختند.

تمرین امروز طلایی پوشان در شرایطی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی طی مدت تمرین با دوربین تلویزیون در حال مصاحبه بود و فقط در نیمی از تمرین شاگردانش فرصت حضور و نظارت بر عملکرد آنها را پیدا کرد.

سپاهان در حال حاضر ۵۰ امتیازی است و در شرایطی به مصاف پرسپولیس ۵۵ امتیازی می‌رود که در صورت به دست آوردن سه امتیاز، می‌تواند امیدها و انگیزه های زیادی در سه بازی باقی مانده، برای کسب ششمین عنوان قهرمانی لیگ برتر داشته باشد و همین موضوع است که این دیدار را به یکی از حساس ترین و شاید حساس ترین نبرد لیگ هجدهم تبدیل می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی