• ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
  • کد خبر: 8777
تراکتورسازی

فردا در چهار چوب رقابت های لیگ برتر علاوه بر دیدار حساس در ورزشگاه آزادی جدال در اصفهان هم می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.

به گزارش ایران پژواک، فردا در ادامه رقابت های لیگ برتر علاوه بر دیدار حساس و دربی گونه پرسپولیس و سپاهان که از حساسیت های زیادی برخوردار است، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان هم میزبان یک جدال نفس گیر بین دو تیم های ذوب آهن  اصفهان و تراکتور سازی تبریز است که این بازی هم می تواند علاقه مندان به فوتبال را از تماشای یک دیدار فوق العاده جذاب سیراب  کند. شاید این بازی از جهاتی بهترین انتخاب برای پیش بازی دربی ایران قلمداد شود که قادر است دوستداران فوتبال را  در یک جمعه کاملا فوتبالی پیش از تماشای دیدار پرسپولیس و سپاهان در پای گیرنده هایشان بنشاند.

این هفته های اخیر را می توان به جرات  به نام منصوریان و شاگرانش نوشت. همان تیمی که در تیم فصل اول تنها با دو برد و هفت تساوی و شش شکست و کسب 16 امتیار در رده چهاردهم لیگ قرار داشت اما در حال حاضر می تواند با کسب سه امتیاز تا رده ششم جدول خود را بالا بکشد و این تنها داستان این تیم در لیگ برتر است ،در حالیکه  که آنها در آسیا کاری کردند  کارستان. آنها موقق شدند بیشترین امتیاز را در بین 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تا هفته چهارم به دست بیاورند.

آنها با احتساب لیگ قهرمانان آسیا 16 بازی پیاپی است که بازنده از زمین بیرون نیامده اند و در دیدار فردا هم دلشان نمی خواهد که این رکورد جذابشان شکسته شود. به همین خاطر به نظر می رسد علی رضا منصوریان در بازی فردا این دیدار را جدی بگیرد  و با توجه به فاصله ای که با بازی های آسیایی دارند، با ترکیب اصلی رو در روی تراکتور سازی قرار بگیرد.

از طرفی تراکتورسازی تبریز که هنوز هم در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی به شمارمی آید  بعد از متحمل شدن دو شکست  متوالی و در عین حال تلخ آن هم در حساس ترین برهه لیگ، می تواند با پیروزی در مقابل یک ذوب آهن  آماده تا حد زیادی این هفته های پر حاشیه را پشت سر بگذارد و اگر بگوییم  ایستگاه ذوب آهن می تواند اخرین فرصت تی تی ها در لیگ برتر برای فتح عنوان قهرمانی محسوب شود پر بیراه نگفته ایم.

آتش حاشیه های بعد از باخت مقابل سپید رود آن قدر زیاد بود که دامن این تیم را در دیدار مقابل پیکان گرفت تا آنجا که باعث به وجود آمدن جنجال های هفته گذشته در تبریز شد و این در شرایطی است که تنها یک برد می تواند آبی باشد برآتش اتفافات اخیر این تیم که از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است.

به هرحال لیکنز بهتر از هر کسی می داند که حتی تساوی هم نمی تواند برای این تیم نتیجه مطلوبی به حساب بیاید و شاید این دیدار برای آنها  مهم ترین بازی فصل تا این جا باشد، چراکه هم می تواند گام بلندی برای به دست آوردن سهمیه باشد و هم  آنها را دوباره در زمره مدعیان قهرمانی لیگ قرار می دهد و هم اینکه باعث خاتمه حاشیه های فراوانی می شود که در دو هفته اخیر امان این تیم را بریده است.

به هر حال در دیدار فردا (جمعه ) هر دو تیم می آیند برای اینکه هر سه امتیاز این بازی را به نفع خودشان اختصاص دهند خصوصا شاگردان ژرژ لیکنز که از دو بازی اخیر خود هیچ امتیازی را نگرفته است و هواداران پر شور این تیم دیگر تاب از دست دادن امتیاز را ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی