• ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر: 8839
کامران منزوی

کامران منزوی با یک جمله، کار شفر را تمام کرد؛ درست در لحظاتی که مدیرعامل استقلال پشت این حرف و ادعای بزرگ پنهان شده بود و به طور مستقیم از اخراج شفر چیزی نمی گفت این کامران منزوی بود که حجت را تمام کرد.

به گزارش ایران پژواک، میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد نحوه اخراج شفر و انتخاب سرمربی جدید می گوید ما در این زمینه به آقای مدیرعامل اختیار تام داده بودیم.
حالا می خواهیم ببینیم آیا در عالم واقعیت هم چنین است؟ یعنی همین آقای فتحی که مدیرعامل استقلال است، به تنهایی حکم اخراج شفر را با این هزینه سرسام آور نرخ ارز، صادر کرد؟

در هیات مدیره استقلال یک نفر بیشتر از بقیه، قشنگ تر و مسلط تر صحبت می کند؛ او کسی نیست به جز کامران منزوی که تئوریسین و طراح فعلی استقلال محسوب می شود.

او و همفکرانش البته نقشی در قرارداد شفر نداشتند و طبیعی است که مدیران سابق استقلال در این زمینه مسول هستند اما منزوی پس از شکست استقلال مقابل پدیده مشهد، تنها کسی بود که شفاف گفت چه نقشه ای در سر دارد؛ منزوی صراحتا گفت از نظر من بازی تمام شده و دیگر اجازه نمی دهم حتی یک دقیقه هم حق هواداران استقلال پایمال شود.

در واقع کامران منزوی با این جمله، کار شفر را تمام کرد؛ درست در لحظاتی که مدیرعامل استقلال پشت این حرف و ادعای بزرگ پنهان شده بود و به طور مستقیم از اخراج شفر چیزی نمی گفت این کامران منزوی بود که حجت را تمام کرد.

در سال های گذشته به ویژه زمانی که علی فتح ا...زاده مدیری کم تجربه در عرصه فوتبال بود، منزوی در جایگاه قائم مقامی باشگاه، مغز متفکر تمام تصمیم سازی های مهم بود.

او بار دیگر در استقلال جدید نیز همان نقش را ایفا کرد؛ این بار در قامت طراح برکناری سرمربی آلمانی استقلال...

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی