• ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
  • کد خبر: 8862
طارق

بازیکن عراقی استقلال با توجه به عملکرد بسیار خوبی که از خود در دیدار برابر پدیده نشان داد ثابت کرد که شایستگی تمدید قرارداد را دارد و باید مانع از جدایی او شد.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در دیدار برابر پدیده با وجود آنکه در بیشتر زمان های بازی توپ و میدان را در اختیار داشت  اما با یک گل تن به شکست داد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی بر باد رود.

در این دیدار بازیکنان استقلال عملکرد خوبی از خود نشان ندادند اما یک بازیکن بهتر از همه ظاهر شد و آمادگی بسیار بالایی از خود نشان داد.

طارق همام عراقی یکی از بهترین بازی های خود را با پیراهن استقلال به نمایش گذاشت. او نقش یک هافبک دفاعی را بسیار به خوبی ایفا کرد و دوندگی و تلاش زیادی در میدان داشت. طارق در بیشتر نبردهای تن  به تن موفق بود و همه در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی پر تلاش و موفق بود و ضربه زیبایی او هم نزدیک بود که دروازه پدیده را باز کند.

طارق نخستین فصل حضورش در استقلال را پشت سر می گذارد. با وجود آنکه  این بازیکن عراقی بازی های زیادی را به خاطر مصدومیت از دست داد اما هر گاه که ترکیب اصلی آبی پوشان به میدان رفت تاثیر گذار و مفید بازی کرد.

او به احتمال خیلی زیاد با پیشنهادهای باشگاه عربی مواجه شود اما استقلال برای فصل بعد به چنین بازیکن پرتلاش و باانگیزه نیاز دارد و باید قراردادش تمدید شود. او می تواند هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در رقابت های لیگ برتر برای فصل بعد کمک زیادی به آبی پوشان کند و بهتر است که با تمدید کردن قراردادش مانع جدایی او شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی