• ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
  • کد خبر: 8884
حنیف

عمران زاده از پیشکسوتان استقلال خواست به مجیدی که سرمربی این تیم شده کمک کنند تا به موفقیت برسد.

به گزارش ایران پژواک، حنیف عمران‌زاده مدافع سابق استقلال از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال خوشحال است و معتقد است که بهترین کادویی که می‌توانست در روز تولدش به دست بیاورد همین حضور مجیدی در استقلال به عنوان سرمربی بوده است. با وی در خصوص این انتخاب و همچنین شرایط پیش‌روی آبی‌ها در ادامه لیگ همکلام شدیم.

* هواداران بعد از خداحافظی از فوتبال هم به یادتان بودند و در روز تولدت سورپرایزت کردند.
خیلی از هواداران استقلال به من پیام دادند و تولدم را تبریک گفتند. خیلی خوشحالم که هنوز از یاد هواداران استقلال نرفته‌ام و بیشتر از همه خوشحالم که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. من با فرهاد خاطرات زیادی در استقلال دارم و یکی از بهترین کادوهایی که در این سال‌ها گرفتم همین انتخاب شدن فرهاد به عنوان سرمربی استقلال بود. هر کاری هم که از دستم بر بیاید برای موفقیت او در استقلال انجام می‌دهم.

* اما خیلی‌ها می‌گویند فرهاد مجیدی شاید در استقلال بسوزد؟
فرهاد بازیکن و فوتبالیست باهوشی است و مطمئن هستم که او بهترین تصمیم را گرفته و قطعا با خیلی‌ها مشورت کرده و سپس تصمیم گرفته که سرمربیگری استقلال را قبول کند. اگر او در استقلال نتیجه بگیرد خیلی از پیش‌بینی‌ها در قبال این حرف اشتباه از آب در می‌آید.

* به نظرت چه عواملی باعث شد که شفر نتواند در استقلال نتیجه بگیرد؟
بزرگترین علت را خود شفر می‌دانم. الان سه هفته مانده که مسابقات به پایان برسد، اما شفر ترکیب تیمش را نشناخته بود. او در هر بازی تغییرات زیادی را در ترکیب تیم به وجود می‌آورد و همین باعث شده بود که بازیکنان به آن هماهنگی لازم دست نیابند. خدا را شکر الان مجیدی آمد و مطمئن هستم دربی سال بعد خیلی جذاب و زیبا خواهد شد، زیرا پرسپولیسی‌ها از مجیدی خاطره خوبی ندارند و او درواقع قاتل پرسپولیسی هاست!

* به نظر می‌رسد خیلی از انتخاب مجیدی خوشحال هستی؟
چرا نباشم؟ مجیدی سردمدار مربیان جوان است. او یک استقلالی است و می‌خواهد به تیمش کمک کند. از پیشکسوتان استقلال هم می‌خواهم به او کمک کنند، زیرا حیف است که یک مربی جوان دیگر بسوزد.

* فکر می‌کنی استقلال بتواند در آسیا از گروهش صعود کند؟
روی کاغذ که هنوز شانس داریم. دو بازی تا پایان این مسابقات مانده و اگر بتوانیم در آن‌ها پیروز شویم صعود به دور بعد دور از دسترس نخواهد بود. البته که بازی با الدحیل به نوعی تکلیف صعود را مشخص می‌شود. هواداران می‌آیند و ما در کنار آن‌ها سه امتیاز را کسب می‌کنیم و انشاءالله مقابل العین هم امتیاز لازم را می‌گیریم و صعود می‌کنیم.

* کار کردن در تیم‌های پایه‌ای چطور است؟
شاید باورتان نشود. یک فضای جدید را تجربه کردم. کار کردن با بچه‌هایی که می‌خواهند فوتبالیست شوند خیلی شیرین است. آن‌ها با عشق و علاقه در تمرینات حاضر می‌شوند و من هم خیلی دوست دارم با آن‌ها کار کنم. همیشه هم گفته‌ام که کار کردن در تیم‌های پایه‌ای را دوست دارم. امیدوارم بتوانیم در کنار محمدآقا (نوازی) نتایج خوبی را امسال کسب کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی