• ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
  • کد خبر: 8985
بودیمیر

ماریو بودیمیر مهاجم کروات تیم پرسپولیس در بازی با پاختاکور نیز کم اثر ظاهر شد تا حالا با جرات بتوان به او لقب بدترین خرید فصل را اختصاص داد.

به گزارش ایران پژواک، تیم پرسپولیس دیدار حساس مقابل پاختاکور را در حالی واگذار کرد که تمام عناصر هجومی این تیم در اختیار برانکو بودند و او می توانست از 10 بازیکن هجومی اش در پست های مختلف استفاده کند. بازگشت ماریو بودیمیر دست او را بازتر کرده بود و پرسپولیسی ها نیز امیدوار بودند خرید جدید تیمشان پس از مدت ها دوری از میدان در این دیدار سرنوشت ساز بدرخشد.

اما برانکو مهاجم شماره 19 خود را در ترکیب اصلی قرار نداد و با زوج عالیشاه و علیپور وارد زمین شد. با این حال تساوی بدون گل در یک ساعت ابتدایی بازی سبب شد تا ماریو بودیمیر وارد زمین شود و حدود 30 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. ولی بودیمیر بازهم نتوانست خود را نشان دهد و چند فرصت بسیار خوب را از دست داد. شاید اوج این موقعیت ها، جایی بود که علیپور پاس فوق العاده نوراللهی را کنترل کرد و به بودیمیر سپرد اما او با ضربه ای ناامیدکننده توپ را به دروازه بان داد.

پرونده لیگ قهرمانان آسیا برای سرخ ها در حالی بسته شد که تنها گل ماریو بودیمیر با پیراهن پرسپولیس در این تورنمنت زده شد و او در دیگر مسابقات در گلزنی ناکام بود. علاوه بر ناکامی در گلزنی، بودیمیر چند بازی متوالی را هم به دلیل مصدومیت و سپس استراحت در کرواسی از دست داد.

او به این خاطر در زمستان به پرسپولیس پیوست که ضعف گلزنی این تیم را از بین ببرد و خلا یک مهاجم گلزن را پر کند. باتوجه به قد و قامت بلند و آمارش در دیناموزاگرب پرسپولیسی ها خیلی به درخشش این بازیکن امیدوار بودند اما او ناامیدکننده ظاهر شد و بی تردید یکی از بدترین خریدهای این فصل فوتبال ایران بوده است.

البته او در این بازی یک پاس خوب داشت و منطقه بازی را عوض کرد اما به هر حال نمی توان به عملکردش نمره قبولی داد. حالا حداکثر ماریو 5 بازی دیگر فرصت دارد تا خودش را نشان دهد اما بدون شک هدف پرسپولیسی ها از خرید یک مهاجم خارجی، درخشش در بازی هایی مثل دیدار با پاختاکور بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی