• ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
  • کد خبر: 9050
هواشناسی

براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، با ورود سامانه بارشی به کشور، طی ۲ روز آینده در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

به گزارش ایران پژواک، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، با ورود سامانه‌ بارشی به کشور، طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا برای اکثر مناطق کشور شامل شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر، بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود که شدت بارش در استان‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، شمال کرمانشاه، شمال خوزستان، زنجان، ارتفاعات کرمان و جنوب چهارمحال و بختیاری است.

روز شنبه فعالیت این سامانه بارشی در اکثر نقاط کشور تضعیف شده و بارش‌ها بصورت پراکنده خواهند بود و بارش‌ها بیشتر در نوار شرقی کشور، شمال غرب کشور، ارتفاعات کرمان و شرق سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود که شدت بارش در استان اردبیل و جنوب گلستان خواهد بود.

روز یکشنبه این سامانه بارشی در شمال شرق و جنوب شرق کشور فعالیت می‌کند و بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود که در شرق و شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش‌ها به صورت پراکنده خواهند بود. لازم به ذکر است شدت بارش در شمال استان خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی است. طی روز جمعه و شنبه (با شدت کمتر) بادوگردوخاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب و مرکز و شرق کشور دور از انتظار ناست. طی روز جمعه، غرب خلیج فارس مواج و طوفانی و روز یکشنبه، مرکز و غرب خلیج فارس مواج خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی