• ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
  • کد خبر: 9117
فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال علیرغم فشاری که روی آبی‌پوشان قرار دارد، توانسته تاثیرگذاری مناسبی روی آنها داشته باشد.

به گزارش ایران پژواک، طبق آمار استقلال با فرهاد مجیدی طی سه بازی اخیر نسبت به سه دیدار پایانی حضور وینفرد شفر عملکرد مناسبی داشته است.

فرهاد مجیدی که اولین تجربه حضور روی نیمکت را به عنوان سرمربی در استقلال آغاز کرده، طی سه جدال اخیر برابر استقلال خوزستان، الدحیل قطر و نفت آبادان به میدان رفته است و در این دیدارها توانسته نقش فنی مناسبی از حیث آماری روی عملکرد این تیم به جا بگذارد.

طبق آماری که مرجع یازده منتشر کرده است، استقلال طی این سه دیدار با مالکیت ۶۱ درصدی نسبت به رقبا، ۴ درصد بهتر از سه دیدار پایانی حضور وینفرد شفر روی نیمکت عمل کرده است.

آبی‌ها طی سه دیدار پایانی حضور سرمربی آلمانی خود دو شکست و یک برد کسب کرده بودند که این آمار طی حضور مجیدی به دو تساوی و یک برد رسیده. در فاز تهاجمی نیز استقلال در سه بازی آخر با شفر تنها یک گل به ثبت رسانده بود و این آمار برای مجیدی به ۵ گل رسیده است.

استقلال طی دیداری که فرهاد مجیدی روی نیمکت به عنوان نفر اول حضور یافته ۴ موقعیت کمتر نسبت به زمان شفر به حریفان داده است (۹ به ۱۳). تنها عملکرد منفی دوران مربیگری مجیدی به گل‌های دریافتی مربوط می‌شود که آمار ۳ گل برابر ۲ گل در زمان شفر را به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی