• ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
  • کد خبر: 9132
نادری

نیمکت نشینی محمد نادری در بازی مقابل ماشین سازی باعث تعجب بسیاری از کارشناسان و هواداران شد.

به گزارش ایران پژواک، قبل از آغاز بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در استادیوم آزادی تهران از هر کس می‌پرسیدید ترکیب ۱۱ نفره برانکو چیست، بدون شک محمد نادری را در ترکیب اصلی قرار می‌داد، اما وقتی لیست پرسپولیس ساعتی قبل از شروع مسابقه منتشرشد همه در کمال تعجب دیدند محمد نادری در ترکیب اصلی نیست و به جای او شایان مصلح قرار گرفته است؛ مدافعی که مدت‌ها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد. 

حمید استیلی هم نتوانست در برنامه زنده تلویزیونی شگفتی خود را پنهان کند و با تعجب از غیبت محمد نادری پرسید؟

بسیاری از پرسپولیسی‌ها نیز همین سؤال را داشتند که چرا برانکو قید یکی از بهترین مدافعان و حتی بازیکنان نیم‌فصل دوم خودش را زده است؟ ابتدا تصور کردیم شاید محمد نادری مصدوم است، اما وقتی پرس‌وجو کردیم متوجه شدیم این جوان چپ‌پا کوچک‌ترین مشکلی ندارد. او می‌توانست به راحتی ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند، اما یک دقیقه هم به کار گرفته نشد! بیشتر که تحقیق کردیم متوجه شدیم برانکو برای بازی با ماشین‌سازی تصمیم گرفته از یک مدافع چپ سرزن استفاده کند. او اعتقاد دارد محمد نادری سرزن نیست ولی شایان می‌تواند در ضربات ایستگاهی ماشین‌سازی را غافلگیرکند خاصه آنکه در بازی رفت در تبریز هم پرسپولیس با ضربه سر خلیل زاده از روی یک کاشته به گل رسید. نادری به همین راحتی بیرون نشست و فرصت بازی پیدا نکرد در حالی که بعید می‌دانیم در بازی هفته آخر برابر پارس جنوبی جم در ترکیب اصلی قرار نگیرد. 

یکی دیگر از نفرات اسم و رسم‌داری که در دیدار با ماشین‌سازی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد امید عالیشاه بود؛ شماره ۲ باتجربه پرسپولیس پاس تک‌گل پرسپولیس در دیدار رفت برابر ماشین‌سازی را در تبریز به شجاع خلیل زاده داده بود و تصور می‌شد در ترکیب اصلی باشد یا اینکه حداقل به عنوان تعویضی بازی کند ولی این‌طور نشد. ترکیب اصلی را که برانکو براساس آوراژ قد و تفکرات تاکتیکی چیده بود، اما از عالیشاه به عنوان بازیکن تعویضی هم استفاده نکرد. چرا؟

این تصمیم چندان ارتباطی به تشویق تماشاگران پرسپولیسی یا لجبازی احتمالی برانکو با شماره ۲ نداشت. برانکو معتقد است عالیشاه وقتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شود انگیزه اش را از دست داده و نمی‌تواند حداکثر توانایی خود را بروز دهد!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی