• ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
  • کد خبر: 9156
سایپا

هم باشگاه استقلال و هم باشگاه پرسپولیس به جذب هافبک دفاعی سایپا علاقه دارند و به دنبال او در فصل نقل و انتقالات زمستانی هستند.

به گزارش ایران پژواک، تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر تنها یک دیدار دیگر برای تیم ها باقیمانده است.

از همین الان بازار نقل و انتقالات تابستانی داغ است و همه تیم ها چه آنهایی که برای قهرمانی بسته خواهند شد و چه آنهایی که برای بقا و کسب سهمیه تلاش خواهند کرد به دنبال تقویت خود و جذب بازیکنان جدید هستند.

مثل همیشه بیشتر نگاه ها به استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار پایتخت است و بازیکنانی که این دو تیم روی آنها دست می گذارند قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

پرسپولیس و استقلال مثل دو سه فصل اخیر گزینه های مشترکی در فهرست هم دارند و علاقه یک بازیکن در این شرایط تاثیر زیادی در انتخاب او خواهد داشت و البته بازیکنانی هم بوده اند که دست روی علاقه رنگی خود گذاشته اند و به خاطر شرایط مالی راهی تیمی شده اند که در جوانی و نوجوانی طرفدار آن نبوده اند.

یکی از بازیکنان که در فهرست دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود دارد رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا است که فصل بسیار خوبی را با این تیم پشت سر گذاشته است.

اسدی همه فاکتورهای یک هافبک دفاعی خوب را دارد. او خیلی خوب ضربه سر می زند و با فیزیک بدنی ایدئالی که دارد نقش یک هافبک جنگنده و پرتلاش را به خوبی ایفا می کتد و ضربات سهمگینی هم دارد و  توانست برابر پرسپولیس هم گلزنی بزند و هم روی گل دیگر تیمش تاثیر گذار باشد.

این هافبک ۲۴ ساله سایپا محصول آکادمی سپاهان و اصفهانی است که سابقه بازی کردن در فولاد را هم دارد. خود اسدی اعتراف کرده که باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه های او چند بار تماس گرفته و در فهرست برانکو جای دارد.

باشگاه استقلال هم با توجه به اینکه طارق همام جدا خواهد شد روی اسدی برای پر کردن جای خالی این بازیکن دست گذاشته است و در تابستان سرخ آبی ها بر سر این بازیکن دوئلی جذابی خواهند داشت و باید دید که در نهایت کدام یک از این دو باشگاه می تواند این هافبک باکیفیت و آینده را جذب کند.

هم پرسپولیس و هم استقلال با توجه به جدایی دو هافبک عراقی خود به اسدی نیاز دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی