• ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
  • کد خبر: 9243
نادری

مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به شخصه از صمیم قلب دوست دارم در پرسپولیس بمانم، اما به هر حال با کورتریک قرارداد دارم.

به گزارش ایران پژواک، بدون کوچک‌ترین تردیدی باید محمد نادری را پدیده نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم یا شاید هم کل لیگ تازه به اتمام رسیده کشورمان دانست. مدافع چپ کم سن و سالی که به صورت قرضی از تیم کورتریک بلژیک به پرسپولیس پیوست و خیلی زود توانست در این تیم پرستاره و بزرگ جا بیفتد. نادری در بازی آخر پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم نیز تأثیر بسزایی روی تک گل تیمش داشت و... در آستانه دیدار دو تیم پرسپولیس و السد قطر شنیدن تازه‌ترین حرف‌های نادری خالی از لطف نیست. 

* فکر می‌کردی خیلی زود با تیم پرسپولیس و سایر بازیکنان هماهنگ شوی؟
اول لطف خدا و بعد هم کمک همبازیانم بود. ضمن آنکه باید تشکر ویژه‌ای هم از آقای برانکو داشته باشم که به من اعتماد کرد. پرسپولیس یک تیم واقعی است که رفاقت در آن موج می‌زند. بزرگ‌ترها و باتجربه‌های تیم هوای جوان‌ترها را دارند و در مورد من هم همین اتفاق افتاد. به همین خاطر توانستم به قول شما خیلی زود با شرایط این تیم هماهنگ شوم. 

* حالا که در این تیم خوش درخشیده و پدیده فصل شدی باید پرسپولیس را ترک کرده و دوباره به بلژیک برگردی.
به شخصه از صمیم قلب دوست دارم در پرسپولیس بمانم، اما به هر حال با کورتریک قرارداد دارم. امیدوارم باشگاه بلژیکی رضایتنامه من را برای پرسپولیس صادر کند و بتوانم باز هم در این تیم محبوب و بزرگ بازی کنم. 

* خیلی جالب است که در همان سال اول حضورت در پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفتی. بلافاصله پس از سوت پایان بازی یک شوخی هم با اشکان خورشیدی کردی!
نه! شوخی نکردم. من اصلاً آقای خورشیدی را ندیدم. وقتی داور مسابقه سوت پایان بازی را زد می‌خواستم از فرط خوشحالی توپ را به آسمان شوت کنم که یک لحظه داور را روبه‌روی خودم دیدم و توپ را به ایشان سپردم. 

* روی گل تیمت به پارس جنوبی هم تأثیرگذار بودی.
نه، اصل کار را مهدی ترابی و ماریو بودیمیر انجام دادند. در واقع همه تیم و حتی نفرات ذخیره زحمت کشیدند تا پرسپولیس برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود. 

* حالا باید با السد بازی کنید. آن هم در روزی که روز خداحافظی ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی این تیم است. آیا پس از حذف ازلیگ قهرمانان آسیا انگیزه کافی را برای این بازی دارید؟
چراکه نه؟ بله انگیزه داریم. ما قهرمان فوتبال ایران هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران و پرسپولیس قهرمان جلوی قهرمان قطر دفاع کنیم. 

* (به شوخی) ولی در صورت شکست السد خداحافظی ژاوی هرناندز خراب می‌شود. نمی‌شود؟
احترام ژاوی هرناندز واجب، اما ما هم قهرمان ایران هستیم و برای اعتبار خودمان بازی می‌کنیم. 

* بعد از السد باید در اصفهان و جام‌حذفی با سپاهان بازی کنید. این دیدار را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
تمام تمرکز ما فعلاً روی بازی با السد قطر است. الان به بازی دیگری فکر نمی‌کنیم و ان‌شاءا... بعد از پایان این دیدار می‌رویم برای بازی حذفی با سپاهان اصفهان!

* در پایان حرف خاصی نداری؟
از همه هواداران پرسپولیس در سراسر ایران تشکر می‌کنم که همواره از ما حمایت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی