• ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
  • کد خبر: 9260
امیر خجسته

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: با گذشت ۲ ماه از سال متاسفانه دولت مصوبه مجلس در زمینه افزایش حقوق کارکنان دولت را عملیاتی نکرده است که هیئت رئیسه مجلس باید در این زمینه ورود کند.

به گزارش ایران پژواک، امیر خجسته در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت اظهار داشت: متاسفانه این مصوبه با گذشت دو ماه از سال عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از کالاها افزایش قیمت داشته اند و قیمت کاغذ ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصد افزایش یافته است، چرا حقوق کارکنان دولت متناسب با تورم افزایش نیافته است؟

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: لازم است هیئت رئیسه مجلس بحث حقوق کارکنان دولت را هر چه سریعتر تعیین تکلیف کند تا دولت ملزم به اجرای آن شود.

خجسته بیان کرد: همچنین ۱۴ میلیارد دلار دولت برای توزیع کالاهای اساسی اختصاص داده است که باید به نحوی مدیریت شود که به دست مردم برسد نه آنکه مثل سال گذشته به خارج از کشور برود.

علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این سئوال گفت: هیئت رئیسه مجلس منتظر گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره میزان اجرای مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی