• ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
  • کد خبر: 9294
فرهاد مجیدی

وضعیت سرمربیگری استقلال هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد بین خود مدیران استقلال هم اختلاف نظرهایی وجود دارد. از این مسئله مهمتر وضع نقل و انتقالات استقلال است و بازیکنانی که باید بمانند و یا نفرات جدیدی که باید جذب شوند.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی که در این ۵ هفته نتایج قابل قبولی کسب کرده و مورد اقبال هواداران هم قرار دارد، نگران نقل و انتقالات است و این نگرانی البته نگرانی تمام استقلالی‌ها هم هست، ولی خب مشکل اصلی اینجاست که باشگاه پولی در بساط ندارد و بخشی از طلب فصل گذشته هم مانده است.

استقلال نیاز دارد که ۴، ۵ مهره کلیدی فصل گذشته را حفظ کند و در کنار آن حتماً ۳، ۴ خرید خوب هم انجام دهد. کسانی که تأثیرگذار باشند و به قول معروف در بازی‌های بزرگ بازی را برای استقلال درآوردند.

در حال حاضر یکی از مشکلات استقلال بازارگرمی بعضی از بازیکنان با کمک دلال‌هاست؛ مثلاً بازیکنی که نصف فصل مصدوم بوده مدعی شده از تراکتورسازی پیشنهاد ۵ میلیاردی دارد تا این‌گونه رقم قرارداد فصل آینده را بالا ببرد. از طرفی امکان بازگشت امثال تیام و امید ابراهیمی خیلی کم است، چون پول زیادی می‌خواهند، ولی به هر حال گزینه‌هایی در ذهن کادر فنی استقلال هست که شاید با ارقامی به مراتب پایین‌تر جذب شوند.

نکته مهم در مورد نقل و انتقالات استقلال این است که خود سرمربی باید بازیکن بگیرد تا خودش هم جوابگو باشد. حدود چند هفته قبل بود که فتحی صراحتاً عنوان کرد مجیدی تیم را می‌بندد، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فرهاد وقتی لیست رسمی می‌دهد که خودش سرمربی باشد و یا حداقل یک سرمربی بزرگ خارجی بیاید تا او دستیارش شود. در آن صورت فرهاد لیست موردنظرش را به فتحی تحویل می‌دهد، اما در شرایط فعلی نمی‌خواهد بی‌گدار به آب بزند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی