طارمی

با جدایی احتمال بودیمیر و علیپور از سرخ پوشان به احتمال خیلی زیاد شاهد بازگشت امیری و طارمی خواهیم بود.

به گزارش ایران پژواک، تا آغاز فصل جدید نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال ایران کمتر از دو هفته دیگر باقی مانده است.

از همین الان گمانه زنی برای فهرست پرسپولیس برای فصل بعد بالا است. برانکو از مربیانی است که نشان داده جلو جدایی هیچ بازیکنی را اگر پیشنهاد خارجی خوب داشته باشد نخواهد گرفت.

علی علیپور با توجه به درخشش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به احتمال خیلی زیاد با پیشنهادهای خوب خارجی مواجه خواهد شد.

با توجه به اینکه پرسپولیس هم مانند دیگر تیم های ایرانی مشکل مالی خواهد داشت این احتمال زیاد است که علیپور را در تابستان بفروشد تا با پول او همه مشکلات مالی خود را حل کند و  هم با گزینه های داخلی که قمیت کمتری دارند قرارداد امضا شود.

از طرف دیگر احتمال جدایی ماریو بودیمیر کروات هم با توجه به قیمت  ارز و پرداخت نشدن رقم قرارداد او بسیار بالا است و اصلا بعید نیست که شاهد جدایی دو مهاجم اصلی ترکیب سرخ پوشان در تابستان باشیم.

برانکو تاکید کرده است که تیمش تنها در صورتی بازیکنی جدید جذب خواهد کرد که بازیکنان کنونی این تیم جدا شوند. جدایی علیپور و بودیمیر باعث می شود تا سرخ پوشان سراغ جایگزین های آنها روند.

بازگشت طارمی و وحید امیری در این حالت بسیار محتمل خواهد بود. قرارداد طارمی با الغرافه به پایان رسیده و باشگاه قطری به دنبال تمدید قرارداد این مهاجم ایرانی نیست و او بازیکن آزاد خواهد بود و از طرف دیگر هم وحید امیری نتوانسته انتظارات را در لیگ ترکیه برآورده کند و او هم در فهرست فروش باشگاهش قرار گرفته است.

طارمی و امیری بهترین جایگزین ها برای بودیمیر و علیپور خواهند بود و در صورت بازگشت این دو بازیکن شاهد مثلث طارمیی، امیری و ترابی برای فصل بعد خواهیم بود و در این حالت نه تنها پرسپولیس ضعیف نمی شود بلکه بسیار قوی تر و هجومی تر از قبل هم خواهد شد و بعید به نظر می رسد که هواداران با این تغییرات در ترکیب تیم مخالف باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی