ورزیا غفوری

از مهدی رحمتی و وریا غفوری تا بشار رسن و امید عالیشاه؛ از شجاعی و دژآگه تا حاج‌صفی و حسینی، همه ستاره‌هایی که احتمالا در نقل‌وانتقالات تیم عوض می‌کنند را مرور می‌کنیم.

به گزارش ایران پژواک، باز هم فصل تمام شد و تا شروع لیگ جدید، تنور جابجایی ستاره‌های لیگ حسابی داغ است. از همین حالا شنیده شده که روزبه چشمی برای مذاکره با الاهلی در قطر حضور دارد. نامه مسعود شجاعی برای هواداران تراکتورسازی، شایعه جدایی کاپیتان تیم ملی از این تیم را نیز قوت بخشیده است. همچنین اشکان دژآگه هم به نظر می‌رسد دیگر قصد ادامه همکاری با تراکتور را ندارد. زمزمه بازگشت احسان حاجی‌صفی به سپاهان نیز به گوش می‌رسد. پیش از این سه سرباز تراکتورسازی مهدی‌پور، اسماعیلی‌فر و پهلوان هم به ذوب‌آهن برگشتند.

احتمالا اولین جداشده استقلال یک دروازه‌بان است. به نظر می‌رسد رقابت حسینی و رحمتیدر این فصل به پایان رسید و یکی از این دو، استقلال را ترک کنند. شنیده شده چند باشگاه که تراکتورسازی هم در بین آن‌ها حضور دارد، خواهان جذب مهدی رحمتی شده‌اند، هر چند که حسینی هم قطعا برای جدایی مشتری‌های زیادی خواهد داشت. وریا غفوری برای تمدید با استقلال یک هفته فرصت خواسته و هنوز مشخص نیست که فصل بعد هم پیراهن آبی به تن می‌کند یا خیر. علی کریمی هنوز برای ادامه همکاری با استقلال به توافق نرسیده و خبر مذاکره آبی‌ها با رضا اسدی هافبک دفاعی سایپا منتشر شده است. همچنین سیاوش یزدانیهم در لیست استقلال حضور دارد. تبعات پنالتی چیپ در دربی هنوز برای فرشید اسماعیلیتمام نشده و عجیب نیست اگر خبر جدایی او از استقلال و حضورش در حاشیه خلیج فارس به گوش برسد.

پرسپولیس روزهای نسبتا آرامتری را سپری می‌کند. فقط بشار رسن ساز جدایی کوک کرده و اگر تا آخر هفته پول نرسد، شاید این هافبک عراقی دیگر در ایران نماند. مگر اینکه تیم دیگری جز پرسپولیس او را راضی کند که در لیگ ایران بماند. و البته امید عالیشاه که از اواسط فصل زمزمه شکرآب شدن رابطه‌اش با برانکو شنیده می‌شد و امید هم بارها بابت نیمکت‌نشینی‌هایش طعنه زده بود. علیپور و بیرانوند نیز با وجود پیشنهادات نسبتا خوب، هنوز تصمیمی برای جدایی نگرفته‌اند.

کی‌روش استنلی احتمالا به تیمی می‌رود که امیر قلعه‌نویی را داشته باشد. با توجه به اینکه قلعه‌نویی تاکید کرده از سپاهان جدا نمی‌شود، احتمالا کی‌روش فصل بعد را هم در اصفهان می‌ماند. شنیده شده گولسیانی ستاره خط دفاعی فصل قبل نساجی هم یک بار دیگر شاگرد قلعه‌نویی می‌شود و با سپاهان مذاکراتی را داشته است.

محمدرضا حسینی آخرین ستاره‌ای است که احتمالا پیراهن تیم باشگاهی‌اش را برای فصل جدید عوض می‌کند. حسینی از سپاهان، پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد و باید منتظر خبر توافقش با یکی از این سه تیم باشیم.

همچنین بعید نیست مالکان باشگاه‌های لیگ برتری راه فصل قبل زنوزی را بروند و همه را سورپرایز کنند. همان ‌طور که فصل قبل با حضور دژآگه و بازگشت شجاعی و حاج‌صفی به لیگ همه غافلگیر شدند، در این فصل هم شاید شاهد بازگشت چند ستاره باشیم. ستاره‌هایی مانند مهدی طارمی، وحید امیری، صادق محرمی، کاوه رضایی، فرشاد احمدزاده و حتی کریم انصاری‌فرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی