قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی و امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال رابطه خوبی داشتند. این دو به صورت تلفنی زیاد با هم صحبت می‌کردند، اما رفته‌رفته و به دلایلی نامشخص روابط‌شان کمتر شد.

به گزارش ایران پژواک، بعضی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال رابطه نزدیکی با امیر قلعه نویی دارند. آن‌ها حتی در صحبت‌های خود با قلعه‌نویی به او گفته بودند زمینه مهیا می‌شود تا به استقلال بازگردد. به همین خاطر قلعه‌نویی در ابتدای مذاکرات با سپاهان از این گفت که باید بیشتر فکر کند. در نهایت اتفاقاتی رخ داد که امیر تصمیم گرفت در آخرین مصاحبه خود خطاب به مدیران استقلال به کنایه بگوید همان مربی ۱۸ میلیاردی برایشان بهتر است.

روز پنج‌شنبه بود که خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه امیرحسین فتحی نام قلعه‌نویی را به طور کامل از لیست مربیان آینده استقلال درآورده است. امیر هم از طریق یکی از مسئولان باشگاه در جریان حرف‌های فتحی قرار گرفت و همین مسئله باعث شد از کوره در برود و مصاحبه‌ای انجام دهد. قلعه‌نویی توقع داشت یکی از گزینه‌های باشگاه برای فصل جدید باشد. او البته یحتمل به پیشنهاد پاسخ منفی می‌داد چراکه سپاهان همه جوره شرایطش از استقلال بهتر است. ولی همین که از لیست خارج شد و فتحی هم در موردش چنین حرفی زد، باعث شد مصاحبه آخرش را انجام دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی