• ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
  • کد خبر: 9407
برانکو

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

به گزارش ایران پژواک، سرمربی پرسپولیسی ها یکی از نفرات پرجنب و جوش حاضر در ورزشگاه نقش جهان بود پس از پایان دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران درباره بازی گفت: قبل از هر چیز سلام عرض می کنم. طبیعی است که به خاطر راهیابی به فینال خوشحال هستیم. من به بازیکنانم افتخار می کنم و قبل از هر چیز تبریکاتم نثار این بازیکنان عزیز و همینطور هواداران مان که در بازی امروز هم پشت ما بودند. آنها در طول امروز مسائل بسیاری را تحمل کردند و با وجود همه آنها دست از حمایت تیم نکشیدند.

برانکو در ادامه گفت: بازیکنانم در 120 دقیقه بازی زیبایی را ارائه دادند و قاطعانه توانستند بر سپاهان تسلط پیدا کردند و نشان دادند چرا بهترین تیم ایران هستند. ما در بازی نیمه نهایی را با تیم دوم لیگ امسال بازی کردیم و کاملا با لیاقت به فینال رسیدیم. بر پدیده پیروز شدیم و الان هم سپاهان را در اصفهان بردیم و تبریکات فراوان برای باشگاهم که با کیفیت بالا و تلاش و کار و زحمت شان، از رفتارشان لذت بردم و انگیزه و هر چیزی که برای نتیجه گیری یک باشگاه بزرگ لازم را داشتند.

سرمربی پرسپولیسی ها در پاسخ به سوالی که عنوان شد قبول دارد که بازی از دست داور خارج شده است یا خیر گفت: باید دو بازیکن دیگر سپاهانی ها نیز اخراج می شد. در ضمن من اصلا نفهمیدم داور چرا اعلام پنالتی کرد که البته آن هم توسط داور پشت دروازه اعلام شد. تا جایی که من می دانم نقش داوران پشت دروازه فقط در بازی های پرسپولیس مشخص می شود و تابحال آنها فقط برای پرسولیس در بازی تاثیرگذار بودند. در بازی مقابل آبادان هم داور پشت دروازه گل ما را مردود اعلام کرد.

برانکو درباره درگیری های به وجود آمده خارج از زمین گفت: به دلیل اینکه روی من به سمت زمین بود بعضی جنجال ها را ندیدم. به هر حال باید انگیزه و شوق تیم میزبان را نیز باید درک کنیم. به خاطر همین موضوع باعث می شود تا بازیکنان عصبی هم بشوند.

او درپاسخ به اینکه آیا ضربه علی علیپور می توانست پنالتی باشد یا خیر گفت: به نظر من آن توپ قطعا پنالتی بود.چون او آمد جلوی بازیکن ما و مدافع حریف هم وی را هل داد.

برانکو درباره این که اگر پنالتی کیانی تبدیل به گل می شد پرسپولیس می توانست در مدت زمان باقیمانده باز هم بازی را برگرداند یا خیر جواب جالبی داد و گفت: بله به بازی بر می گشتیم و بازی را باز هم می بردیم.

وی درباره عدم مدریت محسن خلیلی و اعتراضات دائم او به نیکمت سپاهان هم گفت: «اگر شما بازی را در ورزشگاه دیدید می توانید شهادت بدهید که کدام نیمکت به سمت کدام نیمکت حمله ور می شد. محسن خلیلی فقط در صدد بود که جو را آرام کند. این را یکی به من بگوید کدام نیمکت به سمت نیمکت دیگری حمله می کرد. من فقط دیدم که شلوغی و تراکم به سمت نیمکت ما بود. ما که خودمان به سمت خودمان حمله ور نمی شویم. واقعا نیمکت حریف در نیمکت ما به دنبال چه چیزی می گشت؟

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که آیا می‌تواند همراه با قهرمانی در جام حذفی ششمین جام خود را به دست آورد، گفت: سوال بسیار خوبی است. طبیعی است که ما تیم بسیار بهتری نسبت به داماش گیلان هستیم. ما قهرمان هستیم و شکی در آن نیست. اما این به آن معنی نیست که همیشه تیم بهتر برنده می‌شود. اینجا جام حذفی است. 3 سال قبل قشقایی ما را برد. درست است که امشب برد مهم، حساس و خوبی به دست آوردیم اما فینال را نبریم کاری نکرده‌ایم. خوشبختانه روی نیمکت بازیکنان بسیار خوبی داریم و آن‌ها می‌توانند جایگزین خوبی برای دیگر بازیکنان باشند و مشکلی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه مذاکره‌اش با تراکتورسازی که پیش از دیدار با سپاهان مطرح شده بود،گفت: من کارگر ورزشی هستم و با همه مذاکره می‌کنم. دوستان زیادی دارم. هم در اصفهان و دوستان زیادی در تبریز و مشهد دارم. طبیعی است که با همه صحبت می‌کنم. اگر می‌خواهید بدانید، من 7 روز پیش شام بودم. خسته شدم از بس که مرتب هر روز این خبرها را تکذیب کردم.

دراین لحظه خبرنگار از برانکو پرسید آیا این قرار مذاکره بوده یا فقط به صرف شام خلاصه شده که برانکو گفت: صبحانه و ناهار و شام داشتیم (خنده خبرنگاران).

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی