علی جباری

رییس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: ما باید از اتفاقات فصل گذشته درس بگیریم و نگذاریم که دوباره تکرار شود. امیدوارم این یک درس عبرت خوبی برای مسوولان استقلال باشد.

به گزارش ایران پژواک، علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال معتقد است سرمربی باید هرچه زودتر مشخص شود تا تیم از بلاتکلیفی خارج شود. با سلطان ابی‌ها در خصوص شرایط حاکم بر باشگاه استقلال صحبت کردیم.

* استقلال این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند؟
امیدوارم هرچه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود. تا زمانی که مربی تیم مشخص نشود نمی‌توان بازیکن جدید جذب کرد، زیرا بازیکنان باید با نظر مستقیم کادر فنی انتخاب شوند. امیدوارم آقای فتحی هرچه زودتر تکلیف را یکسره کند.

* بحث حضور مربی خارجی مطرح است؟
بحث حضور چند مربی بود که من شنیدم یکی، دو نفر از آن‌ها در حال مذاکره با باشگاه هستند. البته قرار است تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف سرمربی تعیین شود.

* اما یکی از گزینه‌ها به نام استراماچونی کارنامه درخشانی ندارد؟
من هم در این‌باره شنیده‌ام و حتی شنیده‌ام که او هر کجا بوده به خاطر عملکرد ضعیف تیم از کار برکنار شده است. به هر حال مدیران باشگاه باید گزینه‌ها را بررسی کنند و آن گزینه‌ای که واقعا صلاحیت دارد و به درد تیم می‌خورد را بیاورند.

* چرا خود مجیدی را به عنوان سرمربی انتخاب نمی‌کنند؟
مجیدی فعلا نیاز به تجربه دارد. درست است که در چند بازی سرمربی بود، اما آن بازی‌ها زیاد سخت نبود. استقلال بعد از چند ناکامی نیاز دارد تا بالاخره‌امسال حتما یک جامی را کسب کند به همین دلیل است یک مربی خارجی برای استقلال بیاید.

* اما ظاهرا مجیدی به دلیل همین موضوع دلخور است؟
مجیدی از ابتدا هم خودش گفته بود که می‌خواهد دستیار شود و باید قبول کند که حالا حالاها باید در استقلال کمک باشد. امیدوارم مجیدی شرایط استقلال را درک کند.

* خیلی از بازیکنان هم در آستانه رفتن هستند و آیا قبول دارید که این به ضرر استقلال است؟
مشابه همین اتفاق در فصل گذشته هم افتاد و بازیکنان کلیدی از تیم جدا شدند و دست باشگاه خالی ماند. ما باید از اتفاقات فصل گذشته درس بگیریم و نگذاریم که دوباره تکرار شود. امیدوارم این یک درس عبرت خوبی برای مسوولان استقلال باشد.

* کمیته فنی اعلام کرده بازیکنان باید از فیلتر این اعضا عبور کنند؟
کمیته فنی باید کیفیت بازیکنان را مد نظر قرار بگیرد. شما دیدید فصل گذشته بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به استقلال آمدند و ثمره‌اش همان شد که در نیم‌فصل جدا شدند و امسال نباید این اتفاق بیفتد و بازیکنان به استقلال بیایند که در حد و اندازه این تیم باشند.

* به نظرتان استقلال نیاز به چند بازیکن جدید دارد؟
استقلال در هر پست نیاز به یک بازیکن جدید دارد تا خودش را تقویت کند. به نظر من ما اگر سه، چهار بازیکن خوب بگیریم می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی