• ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
  • کد خبر: 9423
وحید امیری

پرسپولیسی‌ها برای حضور در نقل و انتقالات چند هدف بزرگ را دنبال می‌کنند که اولین هدف، جذب مهاجم است.

به گزارش ایران پژواک، عملکرد خط حمله سرخپوشان در فصلی که گذشت، اصلاً جالب نبود و با لیگ‌های قبلی زمین تا آسمان تفاوت داشت و در ثانی، امکان جدایی علی علیپور، مهدی ترابی و ماریو بودیمیر در نقل و انتقالات تابستانی وجود دارد. با این حساب، تمرکز برانکو روی خرید بازیکنانی برای خط حمله معطوف شده و طبیعی است به دنبال بازیکنانی برود که شناخت بیشتری از آن‌ها دارد.

یکی از این بازیکنان، وحید امیری است. بازیکنی که طی دو فصل حضور در پرسپولیس نشان داد چرا به یک مهره محبوب برای کادر فنی تبدیل شده و بین هواداران از بالاترین میزان اعتماد برخوردار بود. او توانایی سرعت بخشیدن به حملات تیم را داشت و با استفاده از هوش بالا و تکنیک خدادادی، می‌توانست پرسپولیس را همیشه در حالت تهاجمی قرار بدهد. در حال حاضر، مهدی ترابی این قابلیت را داراست، اما تفاوت اینجاست که ترابی بیش از اندازه با توپ بازی می‌کند در حالی که امیری، بیشتر در خدمت تیم بود تا حدی که جدایی اش از پرسپولیس، تبعات زیادی داشت و سرخپوشان در فصلی که گذشت به مشکل برخوردند.

از این سو پرسپولیس مشکل داشت و از طرف دیگر، امیری در ترابوزان اسپور ترکیه به یک نیمکت‌نشین و گاهی سکونشین تبدیل شد که فقط به صرف شانس و اقبال می‌توانست به میدان برود. این موضوع باعث شد از ترکیب اصلی تیم ملی دور شود و کمتر در رسانه‌ها، نامی از او و موفقیت‌هایش ببینیم. همین شرایط، خبر بازگشت وحید به پرسپولیس را داغ‌تر می‌کرد. برانکو نیز چند باری در مصاحبه‌هایش از باز بودن درها برای بازیکنان جدا شده حرف زد که مشخصاً منظورش امیری بود. البته این موضوع را تعداد کمی از بازیکنان می‌دانند که یکی از سرخپوشان هم در جلسات مختلف با مدیریت باشگاه و برانکو، از آن‌ها خواسته وحید را برگردانند، چون در ترکیه اوضاع خوبی ندارد و می‌تواند باز هم به پرسپولیس کمک کند.

طبق آنچه نزدیکان باشگاه به ما گفتند، اواخر فروردین بود که مذاکرات به صورت جدی، اما به دور از جنجال‌های معمول رسانه‌ای شروع شد و تماس از سوی باشگاه شکل گرفت تا وحید را راضی به آمدن کنند. این اتفاقات با سرعت زیاد و اخبار خوب در حال پیشروی بود که اظهار نظری از سوی وکیل امیری، همه چیز را خراب کرد. او در جایی گفته بود وحید می‌خواهد در ترکیه به کارش ادامه دهد و قصد حضور در تهران را ندارد. بعد از این ماجرا، مدیران باشگاه نیز دست از سکوت کشیدند و به صورت رسمی، مذاکرات با امیری را تکذیب کردند در حالی که مذاکرات انجام شده و به نتایج خوبی رسیده بود.

اخبار و حواشی جدید نیز، در نوع خود جالب است. یکی از نزدیکان باشگاه در این خصوص به ما گفت: «وحید دوست داشت برگردد ولی خودتان می‌دانید که شرایط قراردادها در ایران به چه شکل است. مذاکره هم کردیم ولی حالا به نوعی متوجه شدیم می‌خواهد تا پایان قراردادش یعنی پایان فصل آینده در ترابوزان اسپور بماند. البته او بازیکن نیمکت‌نشین تیم است و احتمالاً با موضوع کسر ۳۰ درصد از قراردادش نسبت به فصل قبل کنار بیاید تا به دلار پول بگیرد و فصل آینده هم لژیونر باشد. اگر با کسر پول، قراردادش به ۵۰۰ یا ۶۰۰ هزار دلار هم کاهش یابد، باز هم برایش بهتر است در ترابوزان بماند، چون باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند چنین پولی به او پرداخت کند!»

انتهای پیام

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی