استعفا

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط خود چندان راضی نیستند و معتقدند مدیرعامل باشگاه هر چه زودتر باید وضعیت را تغییر بدهد.

به گزارش ایران پژواک، قبل از دیدار مقابل داماش گیلان در فینال جام حذفی، اتفاقات زیادی رخ داد که حتماً همه چیز را می‌دانید. بعد از قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی نیز، این اتفاقات ادامه یافت ولی، چون تمرین پرسپولیس تعطیل بود و به علت تعطیلات رسمی، رسانه‌ها نیز نیمه‌تعطیل شدند، اخبار زیادی از آن ماجراها بیرون نیامد ولی وجود داشت و البته جنجال‌های بی‌سر و صدایی را نیز در پی داشت. جنجال‌هایی که خیلی‌ها تلاش کردند خبر آن به بیرون درز پیدا نکند ولی تمام نزدیکان به تیم از آن خبر داشتند. 

همان‌طور که بارها نوشتیم، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط خود چندان راضی نیستند و معتقدند مدیرعامل باشگاه باید وضعیت را تغییر بدهد. ایرج عرب مدام در مصاحبه‌های خود از راهکارهایی جهت عبور از مشکلات عدیده مالی صحبت به میان می‌آورد ولی هنوز به صورت عملی، نکته خاصی از مدل مدیریتی اش ندیدیم غیر از آنکه توانست بار دیگر از اسپانسر اصلی باشگاه یعنی ایرانسل پول بگیرد. حتی هنوز تکلیف دریافت کل مطالبات پرسپولیس در آسیا نیز مشخص نیست. بازیکنان پرسپولیس البته فقط به علت مسائل مالی شاکی و عصبانی نیستند؛ آن‌ها می‌گویند باشگاه تکلیف‌شان را برای فصل آینده مشخص نمی‌کند، هیچ حمایت محسوسی از بازیکنان و کادر فنی دیده نمی‌شود و به این خاطر که ایرج عرب یک مدیر خونسرد است، در شهرهای دیگر، رفتار مناسبی با پرسپولیسی‌ها صورت نمی‌گیرد. 

یکی از نمونه‌های بارز آن، دیدار در اصفهان مقابل سپاهان بود و بعد هم اتفاقات فینال. در فینال و جلوی چشم عرب، بازی سه مرتبه لغو شد، اما بالاخره دو مربی به این توافق رسیدند که دیدار را برگزار کنند که البته گفته می‌شود دستور از مقامات بالای ورزش صادر شده بود. بعد از این مسائلی که رخ داد، بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند اگر عرب قدرت و نفوذ بالایی داشت، نمی‌گذاشت بازیکنان این تیم با چنین وضعیتی دو بار به زمین بروند، بدن‌شان را گرم کنند، به رختکن برگردند و با آن ماجراها با داماش مصاف بدهند.

این عکسی که منتشر شده، مربوط به دیدار با داماش است. شماره بازیکنان پرسپولیس مشخص است و اینکه برانکو فقط به برخی بازیکنان تیمش مأموریت یارگیری داده بود و احتمالاً به خاطر عدم شناخت از تیم دسته دومی داماش بوده که همه بازیکنان خود را درگیر یارگیری نکرده است. یک نفر روی وایت‌برد نوشته: «عرب استعفا» و این تصویر نشان از شرایط داخل رختکن دارد. شاید بازیکنان در هنگام جشن، مدیرعامل باشگاه را در آغوش کشیده باشند ولی زمان خروج از رختکن، چنین جمله‌ای بر تخته سفید نقش بسته بود. «عرب استعفا» می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها معنای زیادی داشته باشد و وضعیت رابطه بازیکنان با مدیرعامل باشگاه را مشخص کند. اینکه آیا آن‌ها همچنان می‌خواهند با او همکاری کنند یا منتظر هستند با استعفای بعدی، عرب نیز مثل طاهری و گرشاسبی از پرسپولیس جدا شود!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی