• ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
  • کد خبر: 9671
هواشناسی

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۳ خرداد) در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، استان اردبیل، غرب استان گیلان، دامنه های البرز مرکزی و شرقی عمدتاً در ارتفاعات رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

به گزارش ایران پژواک، فریبا گودرزی روز پنجشنبه افزود: کوهنوردان و هموطنانی که قصد عبور از این مناطق را دارند، باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: از فردا جمعه تا روز یکشنبه در برخی از ارتفاعات شمال غرب، دامنه های البرز مرکزی و شرقی به ویژه در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز جنوب غرب به ویژه استان خوزستان در برخی از ساعات وزش بادهای شدید همراه با خیزش گرد و خاک را خواهد داشت.

به گفته وی از امروز تا شنبه آب های خلیج فارس مواج است.

‌گاهی وزش باد در تهران

گودرزی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۴ درجه بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۵ درجه بالای صفر می رسد.

وی گفت: شهرکرد با دمای ۷ درجه بالای صفر، همدان ۸ و اهواز ۴۷ درجه بالای صفر و بندرعباس ۴۵ به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی