• ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
  • کد خبر: 9687
استراماچونی

آیا سرمربی ایتالیایی تیم آبی پوش با توجه به آمار و سابقه ای که دارد می تواند روزهای خوبی را با این تیم رقم بزند؟ در گزارشی به چند نکته درباره او می پردازیم.

به گزارش ایران پژواک، سرانجام باشگاه استقلال تصمیم گرفت که سرمربی جدید خود را انتخاب کند.

آندره استراماچونی ایتالیایی بعد از کش و قوس های زیادی با آبی پوشان قرارداد امضا کرد و رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

استراماچونی از تیم جوان اینتر بود که چهره شد و خود را به نیمکت نخست نرآتزوری رساند هر چند که نتوانست انتظارات را برآورده کند و خیلی زود از کار برکنار شد. او سابقه حضور در لیگ یونان و چک را هم دارد و در نهایت به عنوان سرمربی تیم آبی پوش انتخاب شد.

درباره این مربی جوان ایتالیایی باید چند نکته را بدانیم؛ نخست اینکه او به بازیکنان جوان اعتقاد خاصی دارد و این باعث می شود تا ستاره های جوان تیم آبی پوش مثل قائدی امیدوار به درخشش در فصل بعد باشند.

سیستم مورد علاقه استراماچونی ۴-۲-۳-۱ است و به این ترتیب استقلال نیاز به یک تمام کننده قهار در خط حمله خواهد داشت که از فرصت های نهایت استفاده را ببرد و ضربات پایانی را خیلی خوب بزند. استقلال در شرایط کنونی چنین بازیکنی در اختیار ندارد و باید منتظر ماند که در فصل نقل و انتقالات تابستانی چه بازیکنی راهی تیم آبی پوش خواهد شد.

استراماچونی یک مربی ایتالیایی است و سبک خاص بازی در ایتالیا کاتانچیو است و تیم ها در کام نخست باید در لایه های دفاعی نفوذ ناپذیر باشند و بعد از آن به کارهای هجومی روی آورند و این نشان می دهد که شاید استقلال در ابتدا زیبا نباشد و شاهد پیروزی های پر گل از این تیم نباشیم و باید هواداران در ابتدا با این مربی عجله نکنند.

نکته نگران کننده درباره این مربی جوان این است که کارنامه خوبی ندارد و بیشترین زمان حضور او در یک تیم ۱ سال و نیم بوده است و پیش بینی می شود که با توجه به این آمار شاهد اخراج زود هنگام او در استقلال باشیم.

او یک مربی ایتالیایی است که سال نخست حضورش را تجربه خواهد کرد و طبیعی است که نیاز به زمان داشته باشد اما هواداران استقلال اصلا تحمل نتایج بد را ندارند و از تیم خود بجز قهرمانی در لیگ برتر چیزی نمی خواهند و این کار استراماچونی را بسیار سخت خواهد کرد.

۹۰ برد، ۴۷ مساوی و ۶۹ باخت آمار استراماچونی در طول دوران مربیگری اش را نشان می دهد و این آمار به خوبی نشان می دهد که او همچنانکه راه بردن را بلد است به خوبی هم تن به شکست می دهد و باید دید که در فوتبال ایران او چه عملکردی را با ثبت خواهد رساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی