• ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
  • کد خبر: 9697
استقلال

احتمال جدایی چندین بازیکن از استقلال در این تابستان وجود دارد.

به گزارش ایران پژواک، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر توافق باشگاه استقلال با چند بازیکن جدید منتشر شده اما در این میان، چند بازیکن فصل قبل استقلال هم در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند. از بین مهدی رحمتی و حسین حسینی یکی جدا می شود و حتی گفته می شود که رحمتی با پدیده هم به توافق رسیده است. در خط دفاعی هم جدایی پژمان منتظری قطعی به نظر می رسد. همچنین روزبه چشمی از جمع آبی پوشان جدا شده است. وریا غفوری نیز هنوز با استقلال تمدید نکرده و گویا به دلیل مسائل مالی بین دو طرف توافقات لازم صورت نگرفته است.

علی کریمی دیگر بازیکنی است که احتمالا از استقلال جدا می شود و فرشید اسماعیلی هم معلوم نیست که فصل آینده در جمع آبی ها باشد. استقلال برای حفظ امید نورافکن هم کار دشواری دارد. این بازیکن به صورت قرضی در نیم فصل از شارلوآی بلژیک خریداری شده بود.

تمدید با آیاندا پاتوسی به مهمترین دغدغه این روزهای هواداران استقلال تبدیل شده اما این بازیکن اهل آفریقای جنوبی هم بعید است که در جمع آبی ها ماندنی شود. این در حالی است که پیش از این جدایی گادوین منشا و ایسما از استقلال قطعی شده و اللهیار صیادمنش نیز به لیگ ترکیه ترانسفر شده است. در این شرایط باید شاهد تغییرات گسترده ای در ترکیب استقلال برای فصل آینده باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی