• ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
  • کد خبر: 9699
سعید معروف

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور ما در فینال هنوز قطعی نشده است، اما خیلی خوش بین هستیم. 6 تیمی که به فینال صعود می کنند جز قوی ترین تیم های جهان هستند.

به گزارش ایران پژواک، سعید معروف پس از پیروزی ایران مقابل کانادا در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: خوشحالم که هفته سوم را با برد شروع کردیم. با توجه به بردهای هفته‌های اول حالا در زمین خودمان راحت‌تر بازی می‌کنیم. خوشبختانه با اعتماد به نفس آمدیم وارد زمین شدیم.

وی ادامه داد: تیم کانادا هم بازی خوبی از خود نشان داد. ممکن بود کار در ست دوم و سوم برای ما سخت تر شود، اما خوب بازی کردیم و در نهایت سه بر صفر برنده شدیم. از همه کسانی که به سالن آمدند و تیم را تشویق کردند تشکر می‌کنم. شرمنده افرادی شدیم که به دلیل بی برنامگی مسئولان نتوانستند بلیت تهیه کرده و به سالن بیایند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: خوشبخنانه بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارند، اما ممکن بود این شرایط برعکس باشد. امکان داشت اگر بازی‌ها را بد شروع کنیم همه بد ما را بگویند، اما حالا همه از ما تعریف می‌کنند.

معروف افزود: شخصیت تیمی ما با عملکرد خوب بازیکنان بالاتر رفت. معمولاً ما ایرانی‌ها با یک برد خیلی بالا می‌رویم و با یک شکست خودمان را می‌بازیم، اما امسال با ثبات و شخصیت تیمی بالا بازی می‌کنیم.

وی درخصوص احتمال حضور ایران در فینال گفت: حضور ما در فینال هنوز قطعی نشده است، اما خیلی خوش بین هستیم. 6 تیمی که به فینال صعود می کنند جز قوی ترین تیم های جهان هستند. اگر صعود کنیم به دنبال سکو هستیم و اگر مدالی هم کسب نشود، قطعا ًنمره قبولی خواهیم گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی