فرشاد احمدزاده

هافبک پیشین پرسپولیس برای بازگشت به این تیم وارد مذاکره با مدیران باشگاه شده است.

به گزارش ایران پژواک، برانکو ایوانکوویچ در حالی تهران را به مقصد زادگاه خود واراژدین کرواسی ترک کرد که لیست خرید بازیکنان مدنظرش را قبل از رفتن به مدیران باشگاه پرسپولیس داده بود.

لیستی پنج نفره شامل: مهدی طارمی، محمدرضا حسینی، علی نعمتی، محمد بلبلی، علی نعمتی و حسین مهربان که هیچ‌یک از آنها تا کنون جذب نشده اند. همچنین محمدرضا حسینی نیز پس از جدایی از ذوب آهن بلافاصله مقصد خود را سپاهان تعیین کرد تا در اصفهان بماند.

محمد بلبلی نیز پس از اینکه با فولاد خوزستان به توافقات اولیه رسید سر از میز مذاکره با استقلال تهران و تراکتورسازی درآورد تا آینده اش در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. با این حال اسمی از پرسپولیس در بین مشتریان جدی او به میان نیامده است.

باشگاه پرسپولیس و در راس آنها ایرج عرب که فشار زیادی را از سوی هواداران برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و اعضای تیم تحمل می کند کمیته جذب بازیکن را تشکیل داده است تا آنها امورات مربوط به نقل و انتقالات باشگاه را پیگیری کنند.

گروهی که گفته می شود در سکوت خبری مشغول رایزنی برای جذب بازیکن هستند اما هنوز خروجی مشخصی نداشته است.

نکته جالب توجه اینجاست برخی بازیکنان نظیر فرشاد احمدزاده که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد مدعی شده از پرسپولیس پیشنهاد داشته و مذاکرات مهمی را هم با این باشگاه انجام داده است تا به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد.

احمدزاده که ابتدای فصل گذشته با پیشنهاد مالی ناچیز اشلانسک لهستان از پرسپولیس جدا شد و در لیست خرید فعلی برانکو هم نیست پای میز مذاکره با این باشگاه نشسته است تا مشخص نباشد کمیته جذب سرخ ها بر چه پایه و اساسی اقدام به جذب وی می کند. البته این بازیکن اعلام کرده است برای پیوستن به پرسپولیس منتظر برانکو و مسئولان باشگاه پرسپولیس است اما آنچه مشخص است وی مذاکرات اولیه را برای بازگشت به پرسپولیس داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی