طارمی و برانکو

مهدی طارمی آماده بازگشت به پرسپولیس است.

به گزارش ایران پژواک، مهدی طارمی می تواند به عنوان بازیکن آزاد به جمع سرخپوشان اضافه شود. از مدتها پیش بحث بازگشت طارمی به پرسپولیس مطرح شده بود اما این بازیکن تاکید داشت که می خواهد راهی اروپا شود. با این حال، به توافق نرسیدن با یک تیم خوب اروپایی باعث شده که طارمی از بازگشت به پرسپولیس استقبال کند. این در حالی است که پرسپولیس فصل گذشته مشکل گلزنی داشت و پرسپولیسی ها هم خواهان بازگشت طارمی هستند و حتی گفته می شود که خود برانکو هم پیش از سفر به کرواسی، روی بازگرداندن طارمی تاکید داشته است.

در همین زمینه مذاکراتی بین باشگاه پرسپولیس و طارمی در چند روز اخیر خوب پیش رفته و حتی گفته می شود که توافقی پشت پرده هم بین دو طرف انجام شده تا بازگشت طارمی قطعی شود.

مهدی طارمی که بهترین گلزن سال های اخیر پرسپولیس محسوب می شود، در دو مقطع به شکلی جنجالی از این تیم جدا شد که یکی از این جدایی حتی منجر به محرومیت انتقالاتی باشگاه پرسپولیس هم شد. با این وجود، حالا دو طرف در آستانه همکاری دوباره قرار گرفته اند. به نظر می رسد که مشکلات خط حمله پرسپولیس در فصل اخیر باعث شود که هواداران هم دیگر اعتراضی به بازگشت طارمی نداشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی