رحمتی

رحمتی پس از این که خبر مذاکره او با پدیده مشهد دهان به دهان چرخید، ابتدا سعی کرد با وقت گرفتن از تیم مشهدی، به نوعی ببیند باشگاه استقلال چه واکنشی به این مذاکره نشان می دهد؟

به گزارش ایران پژواک، مهدی رحمتی این روزها سکوت کرده و حرفی نمی زند اما خود او هم می داند این سکوت برای ادامه حضور در استقلال به این دروازه بان کمکی نمی کند.

رحمتی پس از این که خبر مذاکره او با پدیده مشهد دهان به دهان چرخید، ابتدا سعی کرد با وقت گرفتن از تیم مشهدی، به نوعی ببیند باشگاه استقلال چه واکنشی به این مذاکره نشان می دهد.

مصاحبه دو عضو بلندپایه استقلال اما به نفع رحمتی نبود. نخست این امیرحسین فتحی بود که در جایگاه مدیرعامل استقلال گفت قرارداد مهدی رحمتی به پایان رسید است. 

همین نکته به ظاهر ساد از فقدان تمایل استقلال برای تمدید قرارداد با رحمتی خبر می داد اما حرف ناقص و دو پهلوی آقای مدیرعامل را رئیس هیات مدیره استقلال کامل کرد؛ او در مصاحبه ای گفت حضور رحمتی را در پدیده مشهد قطعی بدانید!

...و این یعنی رحمتی سال ها پس از حضور مستمر در استقلال از این تیم جدا شد؛ اتفاقی که برای همه بازیکنان بزرگ در تیم های قرمز و آبی رخ می دهد و این جدایی ها اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی