• ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
  • کد خبر: 9714
فرهاد مجیدی

سرمربی جدید تیم امید کشورمان گفت: من دیگر دوست ندارم حواشی بیشتری برای استقلال ایجاد شود. دوست دارم در این مقطع با توجه به کار سختی که در پیش داریم تمام تمرکزم روی تیم امید باشد.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در حاشیه تمرین عصر امروز (شنبه) تیمش گفت: وقتی که با من در مورد تیم امید صحبت کردند، شاید باور نکنید بدون فکر کردن قبول کردم. مطمئنم با این جوانان این تیم موفق می‌شود و بعد از سال‌ها به المپیک صعود می‌کند.

تجربه مربیگری ندارم، اما با مربیان بزرگ کار کرده‌ام

وی در مورد اینکه برخی معتقدند دارای سابقه مربیگری نیست، خاطر نشان کرد: اگر منظور بحث تجربه است، حرف بی‌ربطی نیست و مربی نیاز به کسب تجربه دارد. درست است که در بحث مربیگری تجربه زیادی ندارم، اما در دوران بازیگری و مربیگری با مربیان بزرگی کار کردم و شش ماه در اسپانیول حضور داشتم.

از فتحی برای انتخاب استراماچونی مربی تشکر می‌کنم

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به جدایی‌اش از این تیم گفت: استقلال خانه من و بخشی از زندگی و قلب من است، اما در این شرایط مدیران تصمیم گرفتند مربی خارجی استخدام کنند. خوشحالم که مربی بزرگی به این تیم آمده است و از فتحی برای انتخاب این مربی تشکر می‌کنم. خودم به شخصه شاهد زحمات ایشان (مدیرعامل باشگاه استقلال) برای استخدام مربی بزرگ خارجی بودم.

دوست داشتم با حضور در تیم امید خودم را محک بزنم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره عدم همکاری‌اش با استراماچونی بیان کرد: ایشان سه دستیار خواهد داشت. به همین خاطر وقتی پیشنهاد سرمربیگری تیم امید با من مطرح شد خیلی روی این موضوع فکر کردم. سرمربیگری در عرصه ملی تجربه جدیدی برای من بود و دوست داشتم خودم را محک بزنم. اعتقاد دارم برای به دست آوردن چیزهای بزرگ باید تلاش کنیم و در تیم امید این تلاش چند برابر خواهد بود. معتقدم چیزی نبوده است که من بخواهم آن را به دست بیاورم و در آن ناموفق باشم. مطمئن باشید تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا تیم امید پس از سال‌ها راهی المپیک شود.

اعتقاد داشتم تیم فعلی استقلال باید حفظ شود

مجیدی در پاسخ به این پرسش که او برای تیم استقلال لیستی از بازیکنان را مدنظر داشته است یا خیر، گفت: اعتقاد داشتم تیم فعلی استقلال از ترکیب مناسبی برخوردار است و باید این تیم حفظ شود. در تیم استقلال بازیکنان خوب و بزرگ‌ترهایی حضور داشتند که باید قرارداد آن‌ها تمدید می‌شد، اما وقتی مشاهده کردم عوامل دیگری در حال صحبت با بازیکنان جدید هستند، استعفا دادم تا خودشان تیم را ببندند.

به تمام بازیکنان خوب در سطح رده سنی امید فرصت می‌دهم

وی در مورد بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید، اظهار کرد: مطمئن باشید به تمام بازیکنان خوب در سطح رده سنی امید فرصت خواهم داد و بازی تک تک آن‌ها را مشاهده خواهم کرد. حتی با شروع مسابقات لیگ یک و دو به شهرستان‌ها خواهم رفت تا هیچ بازیکنی از چشم من دور نماند. بازیکنان فعلی کسانی هستند که قبلاً در تیم امید تمرین کرده بودند و از سوی استیلی و کمیته فنی تیم امید مشاهده شده بودند. قرار است این بازیکنان در اردویی شش روزه در تمرینات حضور داشته باشند، اما مطمئن باشید تمام بازیکنان شایسته را تحت‌نظر خواهم داشت.

خیلی خوشحال می‌شدم در خدمت شاهرودی و بختیاری‌زاده باشم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان راجع به قطع همکاری رضا شاهرودی و سهراب بختیاری‌زاده با این تیم نیز گفت: خیلی خوشحال می‌شدم در خدمت این دوستان باشم، اما قبل از حضور من آن‌ها با استیلی صحبت کرده بودند و دیگر تمایلی به همکاری با تیم امید نداشتند.

۲ مربی خارجی به کادر فنی تیم امید اضافه می‌شوند

مجیدی درباره انتخاب دستیاران خود در تیم امید هم اظهار داشت: یک مربی اسپانیایی که سابقه فعالیت در آکادمی اسپانیول را داشته است، به‌عنوان دستیار اول به کادر فنی اضافه خواهد شد، همچنین یک مربی بدنساز خارجی که پیش از این سابقه همکاری با برونو متسو را داشته است و در حال حاضر نیز در تیم اینترمیلان حضور دارد به ما ملحق خواهد شد.

هر بازیکنی که شایستگی حضور در تمرینات را داشت به اردو دعوت می‌شود

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان گروه اول تیم امید در اردوهای آینده نیز حضور خواهند داشت، گفت: همان‌طور که گفتم این بازیکنانی هستند که در تمرینات گذشته حضور داشتند و به این مرحله از اردو دعوت شده‌اند، اما باز هم تکرار می‌کنم که با شروع مسابقات لیگ‌های کشور تمام دیدارها و حتی مسابقات لیگ یک، لیک دو و امیدهای کشور را از نزدیک می‌بینم و هر بازیکنی که شایستگی حضور در تمرینات را داشت به اردو دعوت خواهد شد.

دوست ندارم حواشی بیشتری برای تیم استقلال ایجاد شود

سرمربی تیم فوتبال امید در واکنش به انتشار فایل صوتی مکالمه تلفنی‌اش با یکی از اعضای باشگاه استقلال تأکید کرد: اشکالی ندارد، اتفاقی است که افتاده و قطعاً مردم بهترین قضاوت را خواهند داشت، اما کار قشنگی نبود. در حال حاضر مربی جدیدی به تیم استقلال اضافه شده است و این تیم حواشی خود را دارد و من دیگر دوست ندارم حواشی بیشتری برای تیم استقلال ایجاد شود. در حال حاضر نیز هدایت تیم امید را بر عهده دارم، اما بازهم هر کمکی از دست من برآید در خدمت استقلال خواهم بود. دوست دارم در این مقطع با توجه به کار سختی که در پیش داریم تمام تمرکزم روی تیم امید باشد.

مطمئن باشید کمیته ملی المپیک تمام قد پشت من خواهد بود

مجیدی در خصوص عدم هماهنگی کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال برای انتخاب او گفت: در این خصوص مشکلی نمی‌بینم و این مسائل پیش از این نیز اتفاق افتاده است، اما با صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) چندین بار صحبت کردم و ایشان حمایت کامل خود را از من اعلام کرد. مطمئن باشید کمیته ملی المپیک تمام قد پشت من خواهد بود. من در جریان اتفاقاتی که افتاده نیستم، اما طی چندین تماسی که با صالحی امیری داشتم ایشان از من خواست هدایت تیم امید را قبول کنم و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. صالحی امیری از مدیران با سواد و خوب ورزش ایران است، که می‌تواند به تیم امید کمک کند.

فعلاً نمی‌توانیم برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم

وی درباره دیدارهای دوستانه تیم امید نیز بیان کرد: در این خصوص باید جلسه هماهنگی داشته باشیم، اما در حال حاضر با توجه به عدم اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر نمی‌توان به طور کامل برنامه‌ریزی انجام داد. ما قصد انجام دیدارهای دوستانه را داریم و قرار است حتی با تیم ملی یک دیدار دوستانه داشته باشیم. تا زمانی که برنامه مسابقات لیگ برتر به صورت کامل اعلام نشود ما نمی‌توانیم برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

تیم استقلال حفظ شود یکی از شانس‌های قهرمانی خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال امید با اشاره به انتخاب استراماچونی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز گفت: او مربی خوبی است که در تیم‌های بزرگی کار کرده. از تمام هواداران استقلال درخواست می‌کنم از این مربی و تیم حمایت کنند. تیم فعلی استقلال یکی از بهترین تیم‌های استقلال در سالیان اخیر است و در پنج بازی که افتخار هدایت این تیم را داشتم به خوب از پتانسیل تیم مطلع شدم. اگر تیم فعلی حفظ شود استقلال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی خواهد بود.

بازیکنان دیگری نیز هستند که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند

مجیدی درباره حضور بازیکنان دورگه در تیم امید، خاطر نشان کرد: بازیکنان دیگری نیز هستند که می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند. از همه‌ی دوستان و حتی رسانه‌ها درخواست می‌کنم اگر بازیکنی ایرانی در خارج از کشور بازی می‌کند و شرایط سنی حضور در تیم امید را دارد به ما معرفی کنند تا  آنها را نیز دعوت کنیم.

مطمئنم این تیمِ امید توانایی صعود به المپیک را دارد

وی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئن باشید با تمام توان برای صعود تیم امید به المپیک تلاش خواهم کرد. در زندگی من چیزی نبوده است که بخواهم آن را به دست بیاورم و در آن ناموفق بوده باشم. مطمئنم این تیم توانایی صعود به المپیک را دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی