کولاکویچ

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هیچ بازیکنی مانند بازیکنان من در طول یک مسابقه نمی‌جنگد و حاضرم شما مرا بکشید، ولی از بازیکنانم به خوبی و نیکی یاد کنید.

به گزارش ایران پژواک، ایگور کولاکوویچ پس از اینکه به زبان فارسی به حاضران در نشست خبری پس از دیدار ایران - لهستان شب بخیر گفت، اظهار داشت: از همکار خودم در تیم ملی لهستان تشکر می‌کنم، چون بازیکنان این تیم در سرویس و دریافت عالی ظاهر شدند و یک نبرد واقعی را به نمایش گذاشتند. ما از این برد بسیار خوشحالیم. البته برخی تصمیمات داور در این دیدار مرا عصبی کرد.

وی افزود: تیم ایران نشان داد که می‌تواند بهتر از سایر تیم‌ها دفاع کند و همین‌طور باید به این نکته اشاره کنم که حمایت تماشاگران از ما بسیار زیاد بود. من همچنین از لهستان به‌عنوان تیم قهرمان جهان متشکرم که کیفیت بالایی از بازی را ارائه کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد استفاده از بازیکنانش در این دیدار گفت: من 11 بازیکن را برای این بازی در اختیار داشتم و از همه آنها برای پیروز شدن مقابل لهستان استفاده کردم. من نمی‌دانم برداشت و دید شما از شغل مربیگری چیست، ولی من تمام بازیکنانم را به کار گرفتم تا برنده این جدال حساس باشم.

کولاکوویچ تصریح کرد: تمام تماشاگران و بینندگان از این بازی لذت بردند و شما باید به داشتن چنین بازیکنانی افتخار کنید. آنها شبانه‌روز در حال تمرین و تلاش هستند و به اعتقاد من رسانه‌ها باید در مورد آنها مطلب بنویسند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ بازیکنی مثل بازیکنان من در طول یک مسابقه نمی‌جنگد. من حاضرم شما مرا بکشید، ولی از بازیکنانم به خوبی و نیکی یاد کنید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: ما تیم پرقدرتی به نام لهستان را که عنوان دو قهرمانی متوالی جهان را یدک می‌کشد، شکست دادیم. وقتی چنین تیم قدرتمندی را مغلوب می‌کنید درست نیست که مرتب انتقاد کنید و از ترکیب تیم بپرسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی