• ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
  • کد خبر: 9722
خودرو

ایران خودرو در نظر دارد فروش اقساطی محصولات خود را ویژه خردادماه ۹۸ آغاز نماید.

به گزارش ایران پژواک، شرکت ایران خودرو اعلام کرده است قصد دارد تعداد بسیار محدود از چهار محصول خود را به صورت اعتباری  از ساعت ۱۱صبح روز دوشنبه ۲۷ خرداد ماه به فروش رساند.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته کسانی که پیش از این در طرح های فروش فوی یا فروش مدت دار و اعتباری دو شرکت سایپا و ایران خودرو حضور داشته و نسبت به خریداری خودرو اقدام کرده اند قادر به مشارکت در این طرح نیستند.

بر این سااس اعلام شده است در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح " سامانه صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند.

از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد، و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد. ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و ...) وجود ندارد.

 قیمت و نوع خودروهایی که در این طرح عرضه می شوند در جدول زیر آمده است:

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی