• ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
  • کد خبر: 9723
امید

مهاجم تازه به خدمت گرفته شده استقلال که اخیراً به تیم امید ایران دعوت‌شده است امروز به دور از حاشیه‌ها در تمرین تیم امید حضور یافت.

به گزارش ایران پژواک، دور دوم تمرینات تیم امید ایران بعد از مدت‌ها تعطیلی در حالی امروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد که نفرات دعوت‌شده این بار فرهاد مجیدی را به‌عنوان سرمربی تیم امید ایران بر مسند کار می‌دیدند و دیگر خبری از زلاتکو کرانچار و دستیارانش نبود.

یکی از بازیکنانی که امروز در تمرین تیم امید حاضرشده است محمد بلبلی مهاجم آینده دار فریدون‌کناری تیم فوتبال سپیدرود است که این روزها جزو یکی از پر حاشیه ترین بازیکنان نقل و انتقالات به شمار می‌رود. بلبلی که با 21 سال سن از همین حالا مشخص است که آینده درخشانی را در پیش رو دارد در هفته اخیر موردتوجه چند تیم لیگ برتری قرارگرفته است. درحالی‌که همه از پیوستن محمد بلبلی به فولاد مطمئن شده بودند ناگهان او سرش را به سمت پایتخت چرخاند تا ادامه فوتبالش را در باشگاه استقلال دنبال کند و این موضوع کافی بود تا باعث ایجاد جنجال و شکایت فولادی‌ها از آبی‌های پایتخت شود.

او امروز به‌دوراز هیاهو و باانگیزه‌ای بالا نه در فولاد و نه در استقلال بلکه در تیم امید تمریناتش را دنبال کرد تا منتظر بماند و ببیند در آینده قسمت کدام تیم لیگ برتری می‌شود.

گفتنی است او علاوه بر اینکه در هفته‌های پایانی لیگ برتر درخشش زیادی داشت درعین‌حال سهمیه زیر 21 سال هم محسوب می‌شود و به همین جهت برای هر تیمی می‌تواند خرید مناسبی به شمار بیاید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی