شراره رخام

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به خبرورزشی گفت: به نظرم فرهاد بهترین تصمیم را گرفت که سرمربی استقلال نشد، چون ممکن بود تجربه تلخ منصوریان برایش تکرار شود.

به گزارش ایران پژواک، شراره رخام یکی از استقلالی‌ترین هنرمندان کشور است. این بازیگر توانا این روزها اخبار تیم محبوبش را مو به مو دنبال می‌کند و نگران نقل و انتقالات استقلال است. با این بازیگر در خصوص فرهاد مجیدی، شفر و شرایط کلی تیم مورد علاقه‌اش گفتگو کردیم که در ادامه می‌خوانید.

* خانم رخام اخبار این روزهای استقلال را دنبال می‌کنید؟
بله مگر می‌شود اخبار تیم محبوبم را پیگیری نکنم. به خصوص اینکه الان فصل نقل و انتقالات است و من هم با جدیت خبرهای استقلال را دنبال می‌کنم.

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
متأسفانه مطابق سال‌های گذشته قبل از اینکه تکلیف بازیکنانی که قرار است جذب تیم شوند را مشخص کنند شاهد بودیم چند بازیکن از استقلال جدا شدند و وضعیت چند بازیکن دیگر مثل پاتوسی هنوز معلوم نیست. سرمربی تیم دیر مشخص شده و هنوز کارش را به صورت رسمی آغاز نکرده است. ضمن اینکه مدتی طول می‌کشد تا استراماچونی با فضای استقلال و فوتبال ایران آشنا شود و بازیکنان را بشناسد.

* به طور کلی عملکرد شفر را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به نظرم در ایران نمی‌شود یک مربی را به تنهایی قضاوت کرد، چون موفقیت یا عدم موفقیتش به عوامل زیادی بستگی دارد و فقط به مسائل فنی برنمی‌گردد. عواملی مثل مدیریت تیم، مسائل مالی و از همه مهمتر اینکه تیم تحت حمایت‌های خاص هست یا خیر، بسیار تأثیرگذار هستند، ولی در مجموع عملکردشان خوب و قابل قبول بود.

* فرهاد مجیدی ابتدا به عنوان دستیار شفر و بعد هم به عنوان سرمربی موقت چند دیدار روی نیمکت استقلال نشست. شما موافق بودید فرهاد برای فصل آینده سرمربی تیم محبوب‌تان می‌شد؟
به نظرم فرهاد بهترین تصمیم را گرفت که سرمربی نشد، چون ممکن بود تجربه تلخ منصوریان برایش تکرار شود. در حال حاضر زمان مناسبی برای سرمربیگری مجیدی در استقلال نبود.

* به نظر شما استقلال در چه پست‌هایی نیاز به بازیکنان جدید دارد؟
من فکر می‌کنم استقلال در حال حاضر نیاز مبرم به جذب مدافع و هافبک به خصوص یک پلی‌میکر خوب دارد، چون فصل گذشته در این پست ضربه خورد.

* نظر شما در خصوص جدایی مهدی رحمتی از استقلال چیست؟
رحمتی کاپیتان استقلال بود و زحمات زیادی برای این تیم کشید، ولی به نظرم کار درستی کرد که از استقلال جدا شد.

* شما در صحبت‌های‌تان عنوان کردید اینکه یک تیم تحت حمایت‌های خاص باشد یا نه بسیار مهم است؛ منظورتان از این حرف پرسپولیس است؟
خیر من به طور کلی گفتم.

* از بین بازیکنانی که قبلاً در استقلال حضور داشتند دوست دارید کدام بازیکن به استقلال برگردد؟
من همیشه سبک بازی تیام و جپاروف را دوست داشتم و دلم می‌خواهد این دو بازیکن به استقلال برگردند.

* خیلی‌ها می‌گویند بعد از شکست در دربی، استقلال قهرمانی را از دست داد. نظر شما چیست؟
استقلال در آن بازی اول به خودش باخت و بعد دچار یکسری اتفاقات شد که با دست‌های خودش شرایط باخت را فراهم کرد. شاید اگر پنالتی فرشید اسماعیلی گل می‌شد، اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.

* بعد از آن باخت دوستان پرسپولیسی‌تان کری نخواندند؟
کری خواندن همیشه در فوتبال وجود دارد به خصوص اینکه دربی باشد. من هم به شخصه از کری خواندن لذت می‌برم.

* خیلی از استقلالی‌ها از رفتن برانکو خوشحال شدند. نظر شما چیست؟
من کلاً از کار غیر اصولی خوشحال نمی‌شوم.

* خانم رخام در حال حاضر مشغول انجام چه کاری هستید؟
در حال حاضر مشغول بازی در تئاتر قهوه برزیلی به کارگردانی سمیه مهری هستم که موضوع بسیار جالبی دارد و من از همه عزیزان دعوت می‌کنم به سالن انتظامی خانه هنرمندان بیایند و این تئاتر خوب را ببینند. قبل از آن هم یک تئاتر با محوریت آسیب‌های اجتماعی با نام سیاست سوختن شربت‌خانه روی صحنه داشتم که خیلی کار خوبی بود و سه بار تمدید شد. به غیر از آن یک سریالی با نام دنیای گمشده برای شبکه دو بازی کردم که ۱۵ قسمتی است و در نوبت پخش قرار دارد. یک سریال هم با نام همسرایی برای شبکه سوم بازی کردم که از سرنوشت پخشش بی‌خبرم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی