• ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
  • کد خبر: 9807
زکی

دفاع چپ استقلال تهران به خبرورزشی گفت: با شناختی که از مدیران باشگاه دارم فکر می‌کنم به‌موقع با همه بچه‌های تیم تمدید می‌کنند و برای فصل بعد با قدرت به لیگ برمی‌گردیم.

به گزارش ایران پژواک، میلاد زکی‌پور با ۸۰ بازی برای استقلال در لیگ برتر (۵۶ بازی)، لیگ قهرمانان آسیا (۱۵ بازی) و جام حذفی (۹ بازی) فصل قبل از مجموع ۳۰ هفته بازی‌های استقلال در ۲۱ هفته برای این تیم به میدان رفت و در پست دفاع چپ یک گل هم در دیدار برگشت برابر پیکان به ثمر رساند. او در گفت‌وگویی که با خبرورزشی داشت درباره وضعیت این روزهای استقلال حرف زد. 

*تهرانی یا شمال؟
شمال هستم. قرار بود برای تست پزشکی به تهران بیایم ولی با توجه به امتحانات دانشگاهی‌ام از باشگاه اجازه گرفتم تا کمی دیرتر به تهران بیایم. 

* در این مدت تمرین می‌کردی؟
البته خیلی درگیر درس خواندن بودم و سعی داشتم نمرات خوبی در امتحانات پایان ترم بگیرم ولی با این وجود تقریباً هر روز دست‌کم یک تا دو ساعت تمرینات هوازی و کار با وزنه هم انجام دادم تا آمادگی بدنی‌ام را از دست ندهم. 

* از سرمربی جدید تیمت چقدر شناخت داری؟
در همان حدی که باشگاه او را معرفی کرد و البته در رسانه‌ها درباره اش خواندم. می‌دانم در تیم اینترمیلان بوده و تیم‌های بزرگی را هم همراه با همان تیم در کالچو شکست داده است ولی خب باید دید در استقلال چکار می‌کند. 

* فکر می‌کنی بتواند از پس تیم استقلال و لیگ برتر بربیاید؟
حتم دارم این اتفاق می‌افتد. شکر خدا در جمع اعضای هیئت‌مدیره باشگاه افراد فوتبالی هم هستند و این انتخاب با تدبیر زیادی صورت گرفته و مطمئن هستم اگر کادر مدیریتی در این باره شک داشتند قطعاً استراماچونی را انتخاب نمی‌کردند. 

* فکر می‌کنی مهم‌ترین کاری که او باید انجام بدهد چیست؟
پیش از این حرف‌ها باید ابراز امیدواری کرد که باشگاه بتواند کادر بازیکنان فصل قبل را حفظ کند. 

* برخی از بازیکنان تیم تان در حال جدا شدن هستند؟!
من هم شنیده‌ام. خدا کند جمع خوبی که در استقلال دور هم هستیم از هم نپاشد. با دوستانم هم ارتباط گرفتم و از این بابت بیش از هر چیز نگران تیم هستم. در خیابان هم هر استقلالی مرا می‌بیند در این باره سؤال می‌کند که چرا بازیکنان تیم یکی یکی می‌روند؟ 

* فکر می‌کنی دلیلش چیست؟
البته هنوز غیر از آقامهدی که رسماً به پدیده پیوست کسی از تیم جدا نشده و من هم اطمینان دارم همه بچه‌های تیم در استقلال می‌مانند. ولی خب هوادار که هر ثانیه اخبار تیم را دنبال می‌کند با هر خبر احتمالاتی ته دلش خالی می‌شود. 

* فکر می‌کنی در نهایت چه اتفاقی می‌افتد؟
با شناختی که از مدیران باشگاه دارم فکر می‌کنم به‌موقع با همه بچه‌های تیم تمدید می‌کنند و برای فصل بعد با قدرت به لیگ برمی‌گردیم. 

* فکر می‌کنی استراماچونی بتواند استقلال را قهرمان کند؟
ما فصل قبل هم سه، چهار امتیاز تا قهرمانی فاصله داشتیم. چند امتیازی که در نیم‌فصل اول لیگ برتر هجدهم از دست دادیم کار دست‌مان داد و باید این موضوع برای‌مان درس عبرت شود. 

* چه موضوعی؟
همین که به‌موقع استارت تمرینات را بزنیم و به‌موقع به اردو برویم و دیدارهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم. با این برنامه‌ریزی که حتم دارم استراماچونی برایش برنامه دقیق دارد می‌توانیم لیگ را بر خلاف سه سال گذشته با قدرت شروع کنیم. 

* این سومین فصل بازی تان در استقلال بود؟
بله! سه فصلی که هر سه بار لیگ را بد استارت زدیم و کلی از امتیازات را در نیم‌فصل اول از دست دادیم. اگر اشتباه نکنم غیر از نیم‌فصل لیگ هفدهم که ذوب‌آهن قهرمان جدول نیم‌فصل دوم شد هر دو فصل شانزدهم و هجدهم استقلال بیشترین امتیازات دور برگشت را به خودش اختصاص داد. حتم دارم اگر لیگ را پرقدرت استارت بزنیم در نیم‌فصل دوم فصل بعد با اختلاف قهرمان می‌شویم. 

* بقیه تیم‌ها که بیکار ننشسته‌اند؟
البته کار خیلی سختی در پیش است. با مرور وضعیت نقل و انتقالات تیم‌ها این فصل همه بهتر شده‌اند. با این همه ما استقلالیم و اگر نفرات تیم بمانند با انگیزه‌ای که استراماچونی دارد تیم را قهرمان می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی