• ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
  • کد خبر: 9819
هادی طباطبایی

سنگربان اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: امیدوارم شرایط هر چه زودتر بهتر شود، چون اوضاع اصلاً خوب نیست. هواداران هم حق دارند ناراحت باشند چرا که جایگاه استقلال بالاتر از اینهاست و باید بهتر شود.

به گزارش ایران پژواک، هادی طباطبایی سنگربان اسبق استقلال که از مدت‌ها قبل مشکلات این باشگاه را پیش‌بینی کرده بود در خصوص وضعیت این روزهای آبی‌پوشان و حاشیه‌های پیرامون آن با ما به گفتگو نشست.

* ابتدا در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه صحبت کنید.
هر تیمی پس از پایان فصل ابتدا ظرفیت‌های موجود را حفظ کرده و سپس برای ترمیم تیم دست به جذب بازیکن می‌زند. چیزی که این روزها اصلاً در استقلال دیده نمی‌شود!

* چطور؟ 
آن‌ها بازیکن جدید گرفته‌اند بدون اینکه به نقاط ضعف تیم توجه شود. جالب‌تر آنکه با بازیکنان تیم نیز رفتار خوبی نمی‌شود!

* در مورد حواشی پیرامون قراردادهای بازیکنان تیم چه صحبتی دارید؟
این که برخی بازیکنان پیش شرط‌هایی دارند به این دلیل است که به مدیریت باشگاه اعتماد ندارند. وقتی بازیکن در طول فصل به مطالباتش نمی‌رسد کاملاً طبیعی است که برای ادامه حضور در تیم قرارداد محکمی ببندد.

* استراماچونی هم به تهران آمد، این مربی را چطور می‌بینید؟
استراماچونی در اروپا کار کرده و تیم‌های خوبی را زیر نظر داشته، اما همه چیز در ایران فرق می‌کند. باید ببینیم او با امکانات و حاشیه‌ها چطور برخورد می‌کند.

* فکر می‌کنید او می‌تواند با استقلال موفق باشد؟
اگر بر اساس شرایط فعلی بخواهیم صحبت کنیم، شرایط مناسبی بر باشگاه حاکم نیست. همه چیز مبهم است و کار به جایی رسیده که مدیران باشگاه خودشان برای تیم بازیکن جذب می‌کنند بدون آنکه با مربی تازه‌وارد هماهنگ کرده باشند!

* استقلال هنوز هم در تأمین امکاناتی مثل زمین تمرین و... دچار مشکل است. فکر نمی‌کنید استراماچونی در این زمینه به چالش بزرگی برخورد کند؟
استراماچونی دستیارانش را زودتر به ایران فرستاد و عوامل باشگاه امکاناتی را به آن‌ها نشان دادند که در بعضی موارد مربوط به استقلال نیست. درست است که این امکانات وجود دارد، اما آیا مجموعه استقلال در طول فصل می‌تواند از این امکانات استفاده کند؟!

* حرف آخر...
امیدوارم شرایط هر چه زودتر بهتر شود، چون اوضاع اصلاً خوب نیست. هواداران هم حق دارند ناراحت باشند چرا که جایگاه استقلال بالاتر از اینهاست و باید بهتر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی