ترامپ

در حالی که پرونده اتهامات قبلی «دونالد ترامپ» در خصوص فساد اخلاقی به طور مشکوکی مسکوت باقی مانده اند، یک زن دیگر، رئیس جمهوری آمریکا را در این رابطه متهم کرده است.

به گزارش ایران پژواک به نقل از خبرگزاری آلمان، «جین کارول» یکی از خبرنگاران زن آمریکایی «دونالد ترامپ» را متهم به تجاوز به خود کرده است.

این زن در کتابی که به تازگی منتشر کرده، موضوع تجاوز را افشا کرده است.

اما دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اتهام تجاوز به جین کارول، خبرنگار آمریکایی را رد کرده است.

جین کارول، ستون‌نویس مجله «اله» ترامپ را متهم کرده که ۲۳ سال پیش در اتاق پرو فروشگاه لوکس مد و لباس «برگدورف گودمان» در نیویورک به او تجاوز کرده است.

به گفته کاخ سفید، ترامپ گفته است: «من اصلاً با این شخص در زندگی‌ام برخورد نکرده‌ام».

ترامپ کارول را متهم کرده که با این اتهام قصد دارد کتاب جدید خود را پرفروش کند.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است: بهتر است که این کتاب در بخش کتاب‌های تخیلی به فروش برسد.

ترامپ می‌گوید، از تلاش او برای تجاوز به این زن نه ویدئویی از دوربین‌های مداربسته فروشگاه موجود است، نه تصویری و نه فروشندگانی که آن زمان در فروشگاه بودند این مسئله را تأیید کرده‌اند.

ترامپ با اشاره به فروشندگان «برگدورف گودمان» تأکید کرد: «آنها تأیید می‌کنند، هیچ تصویر ویدئویی از این واقعه وجود ندارد، برای اینکه هرگز اتفاق نیفتاده است.

اما جین کارول می‌گوید، در آن زمان از ترس اینکه مورد آزار و اذیت قرار بگیرد شکایتی نکرده است. او می‌ترسیده که به مرگ تهدید شود و کار خود را از دست بدهد.

رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا بارها متهم به آزار جنسی زنان شده است. پرونده‌هایی در این رابطه علیه او در محاکم قضایی آمریکا باز شده اما تا به حال هیچکدام از این موارد پیامدی برایش به بار نیاورده است.

برای مثال استورمی دانیلز، بازیگر سابق فیلم‌های غیر اخلاقی اعلام کرده بود که با ترامپ رابطه داشته و در سال ۲۰۱۶ وقتی ترامپ سرگرم مبارزات انتخاباتی بوده به او حق‌السکوت داده شده که در این مورد چیزی نگوید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی