استقلال

باشگاه استقلال روز خوب خود را با معرفی ۲ خرید قبل از ظهر دیروز آغاز کرد.

به گزارش ایران پژواک، یکشنبه دوم تیرماه برای استقلال و استراماچونی روز مهم و به یاد ماندنی خواهد بود؛ آبی ها از دیروز برای لیگ نوزدهم که امید زیادی به آن بسته اند استارت زدند و قصد دارند در این فصل با سرمربی جدید خود قهرمانی در لیگ برتر را دنبال کنند. موضوعی که آغاز پروژه آن از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین تهرانسر بود.

روز مهم آبی ها البته ساعاتی زودتر از آنچه پیش بینی می شد آغاز شد و مدیران استقلال تصمیم گرفتند از ساعات ابتدایی صبح خریدهای نهایی و قطعی خود را به هواداران معرفی کنند تا این بازیکنان با خیالی آسوده و اعتماد به نفس بالا به استقبال اولین تمرین بروند.

ساعت ۱۱:۱۰- آغاز خریدها از شمال

باشگاه استقلال با انتشار عکسی بر روی صفحات خود در فضای مجازی خرید جنجالی محمد بلبلی را تایید کرد و گفت که موفق شده قراردادی ۴ ساله با هافبک تهاجمی ۲۱ ساله فصل گذشته سپیدرود رشت عقد کند تا به این ترتیب او اولین خرید آبی ها در فصل جدید باشد.

استقلال با این بازیکن جوان رویای داشتن قائدی و صیادمنش را دنبال می کند و باز هم تابستان خود را با یک خرید جوان شروع کرده است.

ساعت ۱۲:۲۵ – دومین خرید رونمایی شد

دومین خرید رونمایی شد؛ علی دشتی که فصل گذشته گل فوق العاده ای به استقلال زده بود تا توانایی های خود را نشان دهد، به عنوان دومین خرید به هواداران معرفی شد. بازیکن کنگانی سابق پیکان، پارس جنوبی و سایپا که قرار است در خط حمله و در پست وینگر به استقلال کمک کند.

۱:۳۱ - سومین خرید از لیگ یک

استقلالی ها یک ساعت بعد از معرفی علی دشتی، میلاد باقری را به عنوان خرید جدید خود در خط دفاعی معرفی کردند.

باقری ۲۴ سال سن دارد و فصل گذشته در لیگ یک بوده و با پیراهن مس کرمان به میدان رفته و حالا قراردادی ۳ ساله با استقلال به امضا رسانده تا مهره جدید آبی ها در خط دفاعی باشد.

ساعت ۱۴:۱۰؛ صید بزرگ از سپاهان

سیاوش یزدانی مدافع دو فصل قبل تیم فوتبال سپاهان با امضای قراردادی رسما استقلالی شد و باشگاه با انتشار تصویر او و پیراهن آبی ها این خبر را اعلام کرد تا روز جذاب استقلالی ها ادامه داشته باشد.

ساعت ۱۴:۳۰؛ هافبک دفاعی استقلال از پدیده آمد

استقلال امدیروز به عنوان آخرین پروژه نقل و انتقالاتی خود در روز نخست قرارداد مسعود ریگی را هم امضا کرد، بازیکنی که در پست هافبک دفاعی بازی می کند و باید با بازیکنان بزرگی در این پست رقابت کند.

ریگی فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان پدیده بود و باید در استقلال با بازیکنان بزرگی برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی