• ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
  • کد خبر: 9922
حسینی

حسینی با بیان اینکه برای استقلال شرط بازوبند کاپیتانی نگذاشتم، گفت: سابقه من در استقلال از همه بازیکنان بیشتر است، اما وریا غفوری دوست صمیمی ام است و برایم فرقی نمی‌کند بازوبند را چه کسی ببندد.

به گزارش ایران پژواک، سید حسین حسینی پس از تمدید قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم از اینکه قراردادم را با استقلال تمدید کردم و دوباره در خدمت استقلال خواهم بود. استقلال خانه من است و نمی‌توانم به این راحتی خانه خود را ترک کنم.

وی افزود: قرارداد من طول کشید و آن هم دلایل خاص خودش را داشت، هر بار سر یک مبلغ توافق می‌کردیم، اما بعد اعلام می‌شد در نشست هیات مدیره با رقم آن مخالفت شده است و بعد من دوباره تخفیف می‌دادم.

دروازه بان استقلال خاطرنشان کرد: در این چند روز خیلی‌ها خواستند و تلاش کردند سید حسین حسینی را نزد هواداران خراب کرده و وانمود کنند من پولکی هستم و برای پول است که می‌خواهم در استقلال بمانم، اما به هدفشان نرسیدند. این مسائل درست نبود و با واقعیت فاصله داشت.

حسینی تصریح کرد: امروز وقتی برای امضای قرارداد به باشگاه استقلال مراجعه کردم، امیر حسین فتحی اعلام کرد باید مبلغ دیگری از قراردادت را کسر کنی و من به خاطر نام بزرگ استقلال باز هم تخفیف دادم. من نه طلب گذشته ام را گرفتم و نه یک هزار تومانی برای تمدید قرارداد دریافت کردم.

وی تاکید کرد: تلاش برای حاشیه سازی علیه من در طول فصل نوزدهم نیز ادامه خواهد داشت و برخی‌ها به دنبال خراب کردن من خواهند بود و امیدوارم هواداران عزیز استقلال هوشیار باشند.

بازیکن آبی پوشان تهرانی ادامه داد: وقتی با کامران منزوی حرف زدم، وی اعلام کرد باشگاه استقلال طلبی از باشگاه عجمان دارد و می‌توانی برای گرفتن پیش قراردادت به دبی رفته و این مبلغ را دریافت کنی که من با امیر حسین فتحی تماس گرفته و به او گفتم اگرچه مشکل مالی دارم، اما این پول را برای نگه داشتن آیاندا پاتوسی خرج کنید که مدیرعامل استقلال هم از من تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی