پرسپولیس

پرسپولیس اگر در تابستان با گزینه مناسبی برای هدایت خود به توافق نرسد سرنوشت تلخی در انتظار این تیم خواهد بود.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس روزهای خاصی را تجربه می کند و بعد از چند فصل رویایی به نظر می رسد که این تیم هم اگر تصمیم درستی گرفته نشود در بحران فرو خواهد رفت.

برانکو بعد از چهار فصل رویایی و درخشانی که با سرخ پوشان تجربه کرد تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود و راهی الاهلی عربستان شود.

این مربی باتجربه در گفت و گویی که با یک سایت کروات داشت تاکید کرد که تعلل مدیران پرسپولیس در پرداخت مطالباتش دلیل اصلی این جدایی بود این درحالی است که مدیران باشگاه سرخ پوش تاکید دارند که طلب برانکو آماده بوده است اما تجربه به خوبی نشان می دهد که حق با چه کسی بوده است.

به هر حال برانکو از پرسپولیس جدا شده و راهی لیگ عربستان شده است این درحالی است که قهرمان سه دور پیاپی لیگ ایران هنوز بدون مربی است.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به شدت مورد اعتراض و انتقاد هواداران هستند برای انتخاب جایگزین برانکو چند روزی را در ترکیه به سر بردند و با گزینه های زیادی مذاکره کردند. بدون شک تنها در فوتبال ایران این رسم وجود دارد که بدون در نظر گرفتن گزینه خاصی به ترکیه رفت و با هر گزینه ای که دلال ها معرفی کردند مذاکره کرد.

این حال و روز پرسپولیس است. هیئت مدیره پرسپولیس باید در ترکیه ارزان ترین مربی را انتخاب می کردند تا هدایت مدافع عنوان قهرمانی را برعهده گیرد. آنها ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و با مربی به توافق نهایی رسیده اند که یکی دو سال است هیچ تیمی نداشته است.

این تصمیم باشگاه پرسپولیس به خوبی نشان می دهد که عده ای  کمر همت به نابودی این باشگاه بسته اند اما جالب اینکه این عده غیر خودی نیستند بلکه خودی هستند.

به نظر می رسد که شرایط در فصل بعد با این اتفاقاتی که برای پرسپولیس می افتد اصلا روبه راه نباشد و بعید نیست که این تیم روزهای بحرانی را پشت سر گذارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی