کنکور سراسری

سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش ایران پژواک، سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو اطلاعیه ۹۹/۰۸/۲۶ توجه متقاضیان آزمون را به موارد زیر جلب نموده است:

الف - نحوه و زمان پرینت کارت 

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۸ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت  و  اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید. 

ب -  مندرجات کارت شرکت

درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۱، ۱۲ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۰/۱۲ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۸، ۹، ۱۳، ۱۴ و ۱۸ (جنس، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

یادآوری مهم: درخصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰ کارت شرکت در آزمون)، هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی گیرد.

۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند.

۳- متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج - آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده این سازمان در روزهای سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۹ و چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۰ صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) می باشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص گردیده است.

د‍ - یادآوری های مهم

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه ) می باشد.

 متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۷- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

 متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۰/۱۸ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند.

برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید. هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

 همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) الزامی است.

در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

و)  تکمیل فرم خوداظهاری:

۱-مبتلایان به کرونا:

 متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۹۹/۰۹/۲۹ بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۳ لغایت پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۴ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون استخدامی متمرکز اجرایی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

۲-  فرم خوداظهاری همه متقاضیان آزمون:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

ز – قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم 

ماده ۵- تخلفات و جرایم در این قانون به طور مشروح موارد مرتبط با آزمون ها را معین کرده است.

ح - نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش 

نظر به حساسیت آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی سال ۱۳۹۹، مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در آزمون صدرالاشاره را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۱ و ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۲ به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس نمایید.

باتوجه به پذیرش نشدن حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

 متقاضیان درصورت لزوم می توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنجشنبه ۹۹/۱۰/۱۱ همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی