پوتین

یک منبع اطلاعاتی روسیه گفته است ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری این کشور، به «سرطان پیشرفته» مبتلا است و تنها دو تا سه سال شانس زنده ماندن دارد.

به گزارش ایران پژواک، در حالی که طی هفته‌های گذشته گزارش‌هایی درباره «بیماری سرطان» ولادیمیر پوتین و حتی عمل جراحی او منتشر شده بود، یک منبع سرویس امنیت فدرال روسیه روز یکشنبه هشتم خرداد تایید کرد که وضعیت سرطان رئیس‌جمهوری روسیه پیشرفته است و از بیماری بسیار جدی رنج می‌برد.

خبر سرطان لاعلاج آقای پوتین در پیامی که یک مقام امنیتی برای بوریس کارپیچکوف مامور سابق و فراری سرویس امنیت فدرال روسیه فرستاده، بازتاب یافته است.

این منبع امنیتی همچنین گفته است پوتین به خاطر بیماری در حال از دست دادن بینایی‌اش است: پوتین به خاطر ترس از اعتراف به ضعف، از عینک زدن اجتناب می‌کند و اخیرا با «خشم غیرقابل کنترلی» به زیردستان خود حمله می‌کند.

اظهارات این مقام امنیتی روسیه در حالی است که اخیرا الیور استون، فیلمساز سرشناس آمریکایی، که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ برای ساخت یک مستند چهار قسمتی با ولادیمیر پوتین مصاحبه‌های متعددی داشت ادعا کرده بود که رئیس‌جمهوری روسیه در آن زمان مبتلا به سرطان بود اما حدس می‌زند که اکنون بهبود یافته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی