سهام عدالت

قرار است اواخر این ماه سود سهام عدالت جاماندگان پرداخت شود. این سومین مرحله از واریز سود سهام عدالت است. اما مبلغ سود سهام عدالت چقدر است و سود کدام سال‌ها واریز می‌شود؟

به گزارش ایران پژواک، سال گذشته سود سهام عدالت سال ۹۸ و ۹۹ واریز شد. اما برخی از افراد به دلیل مشکلات حسابی که داشتند نتوانستند این سود را دریافت کنند و حالا قرار است این سود اواخر تیر ماه واریز شود.

مبلغ سود سهام عدالت یک میلیون تومانی سال ۹۹ حدود یک میلیون تومان و مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم حدود ۵۰۰ هزار تومان بود.

این یعنی یک خانوار چهار نفره که سود سال ۹۹ را دریافت نکرده‌اند باید منتظر واریز ۲ و ۴ میلیون تومان سود سهام باشند.

اما سود سهام جاماندگان سال ۹۸ هم هنوز واریز نشده است. مبلغ سود سهام این گروه برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی ۴۰۰ هزار تومان و برای سهام ۵۳۲ هزار تومانی، حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

بر این اساس سود سهام عدالت یک میلیونی یک خانوار چهار نفره یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود و سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خانوار چهار نفره، ۸۰۰ هزار تومان است.

با این حساب، اگر فردی سود سهام عدالت سال ۹۸ را هم دریافت نکرده باشد، تیرماه هم سود ۵۵۰ هزار تومانی سال ۹۹ را دریافت می‌کند و هم سود ۲۰۰ هزار تومانی سال ۹۸ را. یعنی مجموعا ۷۵۰ هزار تومان.

این اعداد برای دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر می‌شود و افراد می‌توانند منتظر سود سهام عدالت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی باشند. یعنی مجموع سود دو سال گذشته.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی