مدارس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : این سوال تقدیم هیئت رئیسه شده و در حال حاضر جهت بررسی به کمسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمسیون تخصصی ارجاع شده است.

به گزارش ایران پژواک، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش برای تعیین تکلیف معلمان طرح مهرآفرین و پیمانی خبر داد.
محمد وحیدی با بیان اینکه این سوال بیش از ۶۰ امضا دارد، گفت: این سوال تقدیم هیئت رئیسه شده و در حال حاضر جهت بررسی به کمسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمسیون تخصصی ارجاع شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در اسرع وقت وزیر برای توضیح درباره تعیین تکلیف وضعیت معلمان مهرآفرین و پیمانی به کمیسیون آموزش فراخوانده می‌شود تا پیرامون محورهای سوال توضیحاتی به اعضای کمسیون ارائه دهد.

وحیدی با بیان اینکه بنده اخیرا از دبیر و رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات خواستم که این سوال در اولویت رسیدگی در این کمسیون قرار گیرد و وزیر در کمسیون حضور یابد، اظهار کرد: بهتر است وزیر سریعا سازوکاری را فراهم کند که همه معلمان طرح مهرآفرین و پیمانی مشمول پرداخت حق رتبه‌بندی معلمان شوند.

عضو کمسیون آموزش تاکید کرد: همچنین لازم است که این معلمان، علی‌الحسابی که اخیرا از سوی وزارت آموزش و پرورش به حساب آنها شامل رتبه‌بندی واریز شد، نیز دریافت کنند و پس از آن مراحل قانونی ظرف مدت یک الی ۲ هفته انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی