خودرو

بازار راکد و بدون مشتری خودرو این روزها شاهد نوسان رو به بالای قیمت‌ها شده است.

به گزارش ایران پژواک، افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو در شرایطی بود که از یک جهت مرحله سوم قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه برگزار شد و از طرف دیگر، بنا به اعلام قبلی مسوولان،‌ تا پایان شهریورماه شرکت‌های واردکننده خودرو مشخص خواهد شد و آذرماه اولین گروه از خودروهای وارداتی به کشور می‌رسد.

تحلیلگران بازار خودرو معتقدند که افزایش قیمت دلار در بازار خودرو بی‌تاثیر نبوده و این‌که فضای برجامی پرابهام شده است.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ در حدود ۳ میلیون تومان گران شده و به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. پژو۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ نیز ۳ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به ۲۹۸ میلیون تومان تغییر قیمت داده است.

از سوی دیگر، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۲ میلیونی قیمت، به ۳۵۳ میلیون تومان رسیده است و پژوپارس مدل ۱۴۰۰نیز از ۳۵۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ نیز از یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان هم ۱۰ میلیون تومان گران شده و به یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان تغییر قیمت داده است.

در این میان، دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ در حدود ۲ میلیون تومان گران شده و به ۳۸۲ میلیون تومان رسیده است.

بنا به این گزارش، پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ اتومات اکنون در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی