اردوغان

رهبر حزب «آزادی مردم« در ترکیه خواستار بررسی شرایط روانی رئیس‌جمهور این کشور شد و او را به داشتن اختلالات شخصیتی متهم کرد.

به گزارش ایران پژواک، «نورالله آنکوت» رئیس حزب «آزادی مردم» در ترکیه از انجمن روانشناسی ترکیه خواست تا سلامت روانی «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور این کشور بررسی شود.

به نوشته وبگاه روزنامه الزمان ترکیه، او خطاب به انجمن روان شناسی ترکیه گفت: «دانشمندان گرامی،اردوغان نباید حتی برای یک روز هم در منصبی باشد. معالجه سریع روانی او بهترین راه علمی و درستی است که باید انجام شود».

نورالله آنکوت افزود: «ما هرگز نمی‌گوییم بیایید اردوغان را بکشیم یا اعدام کنیم. ما می‌گوییم او باید از مشاغل دولتی برکنار شود و تحت درمان روانی قرار گیرد. ما از سازمان شما می‌خواهیم گزارشی درباره ماهیت شخصیت اردوغان ارائه کند».

او همچنین گفت که اردوغان از «اختلال شخصیت خودشیفتگی»، «اختلال تجزیه هویت» (چند شخصیتی) و «سایکوپاتی» (عدم حس همدردی و پشیمانی پس از انجام کار ناشایست) رنج می‌برد.

سعید کاران نائب رئیس حزب «آزادی مردم» نیز گفته است که درخواست رسمی برای بررسی شرایط روانی اردوغان به انجمن روان‌شناسی ترکیه ارائه شده است تا این اطمینان حاصل شود که او شایستگی حضور در هیچ جایگاه مدیریتی را به دلیل مشکلات روانی ندارد.

او تأکید کرد که هیچ کس حق ندارد با وجود داشتن بیماری‌های روانی در بالاترین مناصب حاکمیتی باشد، چرا که تهدیدی برای منافع و آینده مردم و کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی