• ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
  • کد خبر: 29589
بورس

بازار هفته گذشته در شرایط بهتری قرارداشت؛ البته نه خیلی خوب معامله می‌شد و نه خیلی بد.

به گزارش ایران‌پژواک، بازار منتظر ورود پول است و خبرهای کوچک اما خوب در هفته پیش در بازار مطرح شد، مثل تصمیمی مبنی بر احتمال کاهش ۸۰ درصدی مالیات بر نقل و انتقال سهام و عدم تغییرات قابل توجه در بودجه به واسطه نرخ خوراک و همچنین اتفاقات مثبت در بورس کالا و... می تواند جریان پول را به این بازار امیدوار کند و دوباره در مسیر بازار قرار دهد.

بازار برای اعتمادسازی، به این خبرها و این سرنخ‌ها نیاز دارد و جریان پول هم هفته گذشته بیشتر شده و حالا فضای بهتری را شاید ببیند.

البته گوش بازار از وعده و وعید پر است و نباید این‌طور شود که این حرف‌ها فقط حرف بود و در عمل دولت کار دیگری کند. به نظر می رسد این جریان اگر بتواند ادامه داشته باشد، بازار می‌تواند روند جدیدی رو شروع کنند.

فضای فعلی خود بازار هم یه نگاهی کنیم، خواهیم دید که چه از نظر تکنیکالی چه از نظر سیکل‌های زمانی و تحلیل‌های دوره‌های رشد و ریزش بازار و چه از نظر بنیادی که در تاریخی‌ترین کف پی به ای تقریبا چند سال اخیر قرار داریم، بازار در وضعیت نرمالی برای برگشت قرار گرفته و این یک اتفاق خوب برای تغییر مسیر فعلی بازار است. به واقع نشان می‌دهد بستر بازار هم برای برگشت و رشد فراهم است

به نظر رفتار دولت و تغییر رفتار دولت و رسیدن خبرهای مثبت از این دو صنعت می تواند یکی دیگر از اتفاقات و بسترهای خوب رشد بازار باشد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی