صولت مرتضوی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ارائه لایحه ترمیم حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری به مجلس گفت: امیدوارم مجلس این لایحه را با اصلاحاتی که اگر احتمالا ضرورت داشته باشد، به تصویب نهایی برساند و برای اجرا ابلاغ کند تا قدری از شرمندگی بنده به عنوان خادم بازنشستگان در وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی کاسته شود.

به گزارش ایران‌پژواک، صولت مرتضوی در پاسخ به پرسشی پیرامون برنامه‌های این وزارتخانه برای ارتقای معیشت و وضعیت رفاهی بازنشستگان اظهار کرد: تمام دغدغه دولت مخصوصا شخص رییس جمهور این است که فقر مطلق در کشور ما ریشه‌کن شود و فقر نسبی کاهش یابد.

وی افزود: رئیس جمهور همچنین بر رعایت عزت پیشکسوتان که اکنون بازنشسته هستند و زحمات فراوانی را متقبل شده‌اند تاکید دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اخیرا دولت لایحه‌ای را برای ترمیم حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری تقدیم مجلس کرده است گفت: امیدوارم مجلس همانطور که با قید فوریت این لایحه را در دستورکار قرار داد، با اصلاحاتی که اگر احتمالا ضرورت داشته باشد، به تصویب نهایی برساند و برای اجرا ابلاغ کند.

مرتضوی ادامه داد: به این ترتیب با این مصوبه قدری از شرمندگی بنده به عنوان خادم بازنشستگان در وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی کاسته شود و بتوانیم مشکلات مردم را در ادامه کار حل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی